Igor, SOY og Joker
Ganske snart, om ikke mange ukene, vil det være 3 gutter her hos Bekmørtnans! Den ene flottere enn den andre, så her blir det litt for jentene i katteriet å velge blant
Og for andre jenter
Det blir nok noen flotte kattunger etter disse herrene in spe - for to av dem. Go´ingen Igor har jo vist hva han duger til, og det var ikke lite! Vakre barn fikk han og Jeanne, og bra har han gjort det på utstilling i år!
Igor på utstilling i Harstad i juni. Han ble Champion, BIS + BIS klubbkatt på lørdag og BIS søndag.
Selvfølgelig går det ikke an å laste opp bilder på vanlig måte, nå når jeg har bestemt meg for å lage en tråd om gutta. Så da får jeg gjøre det på den tungvinte måten!
Her er Igorgutten i utstillingsburet på utstillinga i Bodø. Han deltok kun på lørdag, og ble BIS igjen!
3 BIS på 3 utstillinger, slett ikke verst?!
Lillemann, Shine On You (SOY), var også med til Harstad og Bodø på utstilling. Han ble NOM lørdag i Harstad, og lørdag i Bodø. Søndag i Bodø slo han til og ble BIS! Han måtte jo ta litt ansvar siden Igor ikke var der
Han er jo en skjønning, som slett ikke er så liten lenger! Men kanskje han blir lillemann resten av livet sitt - om vi da ikke bytter til Batman? 

Grattis med BISen til Igor! En staselig kattemann. :)
Den lille Jokern er til å spise opp. Så yndig!!!
Grattis igjen med fantastiske resultater på utstillinger..
Og det er alltid morro og se bilder av SOY, siden han har gullgutten min EZY som bestefar. Og lillesøster Shina hilser hjertelig til sin skjønne bror.
Ååå så det er du som skal overta denne vakringen Joker. Han er jo kjempe, kjempe pen…Masse hjertlige gratulasjoner fra litt enda lengere nord:))) Og jeg som elsker rødt av alle ting..Dette blir veldig spennende.
Grattis till uställningsframgångar och vackra katter!
Ska bli spännade att få följa vackra Joker när han flyttat till Norge…:-)
/Elisa

Gratulere så mye lisme.:-) med gode resultater på utstillingene og med en ny liten hvitflekk pus. Det blir jo bra for Shine On You, Soy eller Batmann :-))) For da slipper han og være alene som hvitflekk pus. Det blir det mye pent og velge mellom, når man skal avle videre og det er jo bra. :-)

Vad fina dom är dina katter! Älskar Igor men min sora favorit är Joker! 

Grattis till framgångarna på utställningen. Vilken tur ni har som får ta hand om Joker.
Tusen takk for alle gode ord! Vi er veldig heldige som har fått lov til å leve sammen med disse skjønne kattene våre. Vi er veldig stolte over dem, og selvfølgelig veldig glade i dem! Å velge en favoritt er helt umulig, fordi de er så forskjellige alle sammen. Nå har jeg bare vist fram guttene våre, men jentene er gode de også. Litt mindre typet enn guttene, men vi satser på at neste generasjon blir bedre! Vi har jo allerede sett at vår første generasjon er en forbedring av "ur"-generasjonen vår
Så da går det vel rett vei?