Mitt prickiga monster har blivit stora damen.
Nu har Gucci vuxit till sig och blivit STORA damen. Man kan verkligen säga att hon blivit stor då hon är hög på benen och har en vikt på 3,8kg men hon är absolut inte fet utan muskulös, dock har hon inte den bästa ögonfärgen men man kan ju inte ha allt, har dock ett par snygga hanar med gröna ögon som väntar på henne så det kan nog bli några snygga avkommor efter henne.

Hon ser jättefin ut! Är hon svartsilverspotted?
Vacker!
/Elisa
1# Ja hon är svartsilverspottad, med VÄLDIGT bra spottar men dålig ögonfärg som sagt.

Jag trode faktiskt att hon är chokladsilver… *ler*
Hur som helst så är hon vacker!
#4 Chokladsilver är mycket ljusare i färgen, visst är henns spottar brunaktiga men detta är godkännd då n är genetiskt brunt/svart har själv frågat sverak om detta då jag var osäker när jag fick hem henne och igen domare har påpekat färgen på spottarna utan i stället berömt henne för hennes underbara spottar. Håller med dig om att hon är vacker ( är inte alls jävig, eller hur)
Inte ett dugg jävig! Har ju själv sett damen och hon är verkligen vacker, spottarna går inte av för hackor inte!
Stor och fin är hon också. En riktig lady. Hoppas hon hittar en stilig kavaljer med gröna ögon så att du får drömkatter efter henne :)
#6 Har hittar "några" stiliga herrar med riktigt gröna ögon, väntar nu på att hon skall löpa igen så hon kan åka på en date.

#7 "Några"?! Ska hon skickas på swingersklubb eller ;-)))
#8 Hahaha
Lykke til med daten(e). Gleder meg til å se hva hun får 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
mmmmmmmmm vad fin hon ser ut att vara. Lycka till!!!
Rithwa
#8 Japp, så vi får se vad det blir av det hela.
Jag tyckte också hon såg ut som en chokladsilver, men svart kan ju variera ganska mycket i färgton. Det ser man också på brunmaskade siameser, där en del är helt blåsvarta i trynet, medan andra har en varm, mörkbrun färg.
Den enda svartsilverspottade jag har fött upp, hade en helt annan färg, som framkommer av bilden.
#12 Din kisse är mycket kallare i tonen än vad min är, hon har väldigt varm ton i sig och det är precis som du säger att vissa SIAn kan nästan ha en svartmask medan andra har en varm mörkbrun färg.