Joker växer

Han är sååå söt och stor har han blivit
Gud så fin!

/Elisa
så nydelig
Så kjempefin gutt 

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Han der er bare nødt å gå i avl et eller annet sted,nyelig liten gutt.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Han är fullständigt bedårande…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Vackerplutt!! 
Vilket litet hjärta! Nästan så att jag blir vitfläcksfrälst. 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Vilken otroligt läcker kille han blir! Och vilken underbär färgfördelning, tänk om alla vitfläckar fick de där riktiga kossa-fälten! Puss på honom från mig :D

Tack alla=))
Ja hans vitfläcksfördelning är bra samt väldigt jämn. Äkta kossa är han och ibland har jag svårt att avgöra om det är rött på vitt eller vitt på rött.
Sötast är hans lilla hjärta i vitt som han har mitt på ryggen=)

Honom vill ja haaaaaa, gud vilken snygging.

Nämen vad söt han är!

Jag VILLhaaaaa.
Springer o hoppar in i en tidsmaskin och hämtar honom när han är färdig för avfärd!
Han är bara helt ljuvlig! 

#14 Haha..då är du för sent ute…han ska nämligen flytta till norge=)

#16 Men nu blir man ju nyfiken… långhår, Norge, bicolour… tänker så det knakar :-))

Nedrans då…
Men jag tror att jag har hittat en ny kompis till Castor, men men skulle gärna skaffa en till om han såg ut som Joker
De enda jag känner till som har bicolour och varianter/långhår i Norge är af YumYum. Kanske är det dit han ska? 
/Elisa

Det får ni luska på =))
Tänkte hålla er lite på halster ett tag.
Hmmmm…
Kanske skulle skicka ett litet mejl till Anneke…
/Elisa
Og du verden for en super gutt! Han blir nok kjempevakker som voksen hannkatt
Håper han vil gå i avl, for jeg tror han kan tilføre langhårsavelen mye, spesielt når det gjelder type 

Ja, avel blir det om allt går bra =)) Håller med att långhåren har mycket att hämta där dels stamtavlemässigt men även typen..ja och så inte minst vitfläcken=))