Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 856 ggr
Hyacint1
0

DOSAN

Nu har Lotta "Liljekattens" uppdaterat mitt fotoalbum, så nu för den som vill se Dosan så finns det nya bilder på hur hon ser ut i dag det är bara att gå in och titta…..

SacredSouls
0

Kyss Herlig.Hun passer veldig godt til beskrivelsen.Ser ut som en kosejente med masse rampestreker/bus i seg.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Oh söta lilla busfröken! Hon är ju sååå söt!! Kyss

Beige
0

Vad kul att få se bilder på Dosan efter att ha läst om hennes öden och äventyr. Jättesöt tjej som såg ganska oskyldig ut till alla sina bus, skenet bedrar Glad

kalindas
0

Vackra Dosan..:-)

/Elisa

Liljekatten
0

Som ni alla kan konstatera så är jag ingen mästerfotograf på långa vägar (kan ju alltid skylla på dålig kamera he he…), men nu kan ni i alla fall se hur Dosan ser ut. =) Hon är en riktigt cool katt med massor av charm!!!

Anja, nu har jag bytt Avatar åt dej. Hilda finns kvar på din sida. Bra så?

ElisaCosmos
0

Åh vad fin!!!Som sagt av tidigare skrivare ..Verkligen kul att se lilla Dosan som vi läst om här!!Hon e jättesöt!!Den lila lurifaxen!!Kyss

Hyacint1
0

Tack Lotta för hjälpen, jag skyller på att jag är oteknisk, men det därmed att springa runt och ta en massa foton stup i ett ligger inte för mej tyvärr…… Jag måste bara få berätta vad lilla Dosan gjorde i går det var så sött. Jo jag jobbar på ett boende för utvecklingsstörda som ligger precis där vi bor, och i går kväll och natt så hade jag sovande jour….. när jag precis hade gått och lagt mej och låg och läste en bok så hör jag hur det kommer ett mess och det var min son, som alltid vill sova hos mej  och det får han för jag tror på det där med trygghet. Han skrev Mamma är du där ???? Jag svarade att det är jag sover inte du klockan är mycket? Han svarade jag är rädd, pappa sover och Johanna sitter i sitt rum jag vågar inte sova, så vi messade ett tag, fram och tillbaka. Tillslut när vi hållit på och jag var så trött sa jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Då sa han Mamma nu vågar jag sova för nu har Dosan kommit upp till mej och rullat ihop sig mot min hals och spinner så nu vågar jag sova Nattinatti…. Då tackade jag tyst för mej själv Dosan för hjälpen, det känns skönt att kunna ha någon användning av den där förbaskade älskade katten……Förvånad Förresten så hade min man besök av en arbetskompis i förrgår…. som blev ordentligt genom sökt och genomnosad och rejält kollad i öronen både luktad och noga genom tittad så att han var ren i öronen innan hon belåten rullade ihop  sig i hans knä och la sig att storsova….. då skämmdes jag för henne , men han föll för hennes siames charm och sa att det gjorde inget , med tanke på att han precis innan hon kröp upp på honom sagt att han inte tycker om katter att han var mera hund människa så tror jag att Dosan lyckade få honom att åtminstone gilla Siameser i allafall.SkrattandeSkrattande

Liljekatten
0

Vem kan låta bli att gilla siameser?!? Skrattande

Vad härligt att Anton har Dosan när du "övergivit" honom.Flört Hon är klok den katten.

Nilla
0

Dosan är helt underbar. Så roligt att få ett ansikte på denna busfröken. Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

AFamosa
0

Det låter som att Dosan är en riktig Siames ;) Fin tjej också!

Hyacint1
0

Dosan hälsar och tackar för allt berömmet hon fått av er…. men nu tror jag att det får räcka, för jag tycker att det räcker med att hon är egensinnig, charmig, busig , envis och tjuvaktig, hon behöver ju inte bli högfärdig också för det har hon iallafall inte visat sig vara ännu och det är ju iallafall en dålig egenskap som hon har missat tack och lov. Jag glömde att nämna att hon har en mycket hög IQ också iallafall ibland…..bra eller dåligt ja jag vet inte både och . Nu säger vi Dosan och jag Godnatt sov gott alla…….hörs i morron….jäsp jäsp dax att sussa på kudden säger Dosan….:-)))