Ny medarbetare!
Mina böner har äntligen hörsammats och jag har hittat vår nya hjälpreda. Hjärtligt välkommen som Medarbetare på Siames i Fokus, Line alias SacredSouls!
Ni norska medlemmar bidrar stooooooort till att göra Siames i Fokus till vad det är. Därför känns det passande med en norska vid spakarna. Från och med nu har Line befogenheter att redigera och domdera, så ta er i akt! 
Nilla
_

Line & hennes man om några veckor…
_
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
#0 *gapskratt* Ja det var et passende bilde 
Når du spurte så pent så kunne jeg jo ikke si nei og forhåpentlig vil jeg gjøre en god jobb.Dette er jo et så supert forum at da er det jo ekstra koselig å kunne være med på å bidra litt.
Så da er det bare å sende meg en pm om det skulle være noe,tråder som skal låses,redigeres,bildehjelp i innleggene osv.Eller om det er noe dere lurer på så skal jeg forsøke å hjelpe så godt jeg kan.Ris og ros kan jeg også motta :)
Mvh Line
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Gratulerer Line. Kjempebra
Kjempekoselig Line ;)
Ja, Line är ju ändå här inne varje dag, så då kan hon passa på att göra lite nytta också…
Ja det er jo egentlig sant.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Juhuuuuu
Grattis så masse,Line.Dette kommer du til å klare med den største glans.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Det blir bra det, två rejäla tjejer vid rodret!

Det var väl på tiden att forumet fick en norsk Medarbetare! Och en så trevlig också. Lycka till, Line!

Ja! Det här blir ju perfekt!
Grattis Line!
Grattis Line 
/Elisa

Grattis och lycka till Line! 

Vad roligt.. Grattis
Vad trevligt!! Det blir till att träna upp norskan då…
Jag vet att en del tycker att norskan är svår och att en del äldre medlemmar helt hoppar över de norska trådarna pg a svårigheter med språket.
Själv tycker jag att våra grannar tillför detta forum såpass mycket, att det är helt på sin plats med en norsk Medarbetare.
Jag råder er som har problem med norskan, att skumläsa de norska inläggen. Det är inte nödvändigt att kunna ALLA ord för att förstå sammanhang och innehåll!
Hakar du upp dig på några/något ord, är det bara att fråga i tråden. Inga frågor är dumma och vi översätter gärna.
Om Line skriver artiklar, kan svåra ord finnas översatt i en liten ordlista bredvid texten. Line har alla de kvalitéer som krävs för att bli en bra Medarbetare.
Nilla
Jag får en bra magkänsla av det här! 
Vad roligt med en norsk Medarbetare! Lycka till Line! 

Härligt 
Vad roligt! 
Kul

Nilla kan du ta kontakt!??
Caroline