Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 653 ggr
Attacks
0

Djinn- kommende avlshann

Dere slipper ikke unna her heller Skrattande

"Lille" Djinn på 3 mnd ankom "huset med alle de trivelige i" i Nederland sent i går kveld. Fikk en sms om at nå var han endelig i hus. Han skal bli min og Desiree (van Scalindjo) sin nye hannkatt sammen. Skal bo i Nederland å bli godt bortskjemt.Så er det bare å vente på at han blir voksen og klar til det voksne liv. Jeg gleder meg så masse til å følge han,og gleder meg også til å se hva han mest sannylig vil kunne gi til mitt oppdrett når tiden er inne for kjærlighetsferie i Norge. Har aldri eid en hannkatt sammen med noen før,og syntes dette var en helt knall super mulighet. Så da blir det vel sjans på mine solide Attacks orientalere i fremtiden likevel? Jeg er kjempespent på utviklingen på Djinn. Alt ved han er veldig flott syns jeg da.Det viktigste er at foruten sitt vakre ytre,han har et helt makeløst flott temperament. Litt sjalu for at det ikke er meg som får dele senga med denne godklumpen om natten,men hun har lovet meg å sende meg masse bilder som en stor trøst Skrattande

img175/570/dsc2776nr6.jpg

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

KyssNæmmen det var en kar som jeg ikke har hørt om før.Han så veldig flott ut. Gratulerer så masse med sameie. Hvor kommer han fra?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Jättevacker!Kyss

/Elisa

Anderssonskan
0

Gud vilken snygging

Avions
0

Den du!KyssStort grattis!Skrattande

Caroline22
0

Nydelig katt!! Grattis..Gleder meg til og se fremtidig babiser.

Caroline

Anne-Lill
0

Oi,oi oi ,sååå vakker,dette blir spennende. jeg ønsker deg lykke til av hele mitt hjerte.

Helenaf76
0

En riktig snygging! Kyss

MijmuPix
0

Oh vilken blick! Så liten och redan en sån förförar-blick! Flört 
Han var verkligen jättefin Veena! Grattis till dig och van Scalindjo-Desiree!

[hakkapelitta]
0

Han är en utomordenligt smaklig chokladbit måste jag säga! 70% kakao - både nyttig och naggande god :D

Stort grattis! ;-))

Attacks
0

Tusen tusen takk.

#6 Du er bare så gosselig god at kanskje man får lyst til å overfalle deg med en klem på TERAK Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Nilla
0

Oj oj oj, vilket flott gutt! Räcka ut tungan

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

ossilian
0

Vilken snygging!!! Men nu får du berätta var han kommer ifrån också.

Juliette-
0

Vilken vacker kille