Boki buspadda!
Hon är busig, hon är blå, hon är padda! Favoritplatserna för tillfället är i solen på balkongen och i badkaret där det är roligt att skejta runt och leka! Mamma torkar svetten ur pannan och försöker tappert lära liten Kiboko som gör stora bus att inte välta blomkrukor!!
Har varit hemma i Hälsingland och katterna och jag har solbadat, ätit grillat och myspyst sådär lagomt som man kan göra bara med katterna och en bok i solen. Måste ju självklart visa upp mammas lilla Bus-Boki som blivit så stor och fin!

Hon är inte gammal, men har en paddas sanna värdighet i blicken!

Favoritlekplatsen: badkaret! Här kan man lätt och smidigt öva på skateboarding och leka att badkaret är en half-pipe!!

Men man kan inte stanna för länge på samma plats, huga nej! Det är väl så att det kryper i litet Kiboko-skinn!
Hon är så fin!

Underbara bilder på en vacker katt.
Dessa underbara paddor…

Oj vad tjusig hon är vilken topp o vilken ögonfärg!!
Måste bjuda på en bild till :D
Här hänger hon på min lillebrors axel!

Wow så pen hun har blitt.Superflotte øyne og farge.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jag tjatar ganska mycket om nospartiet på våra katter, men vet inte ens om det är ett korrekt uttryck ;-)) I alla fall så har den här tjejen ett helt underbart nosparti!! Jag bara älskar när den är så där rejäl och med en ordentlig haka.

Så fin hon är
och vilken paddblick hon har!
Åååå Kiboko! Gammelmatte blir ju alldeles fånigt tårögd av stolthet! Sötnäsan! Hon är så lik mamma Pixi! 
#6 Ja, jag är nöjd med hela hennes huvud faktiskt. Jag gillar hennes skalle mkt, hon har en fin höjd i huvudet och en rundad topp :)))
#8 Visst är hon fiiiin våran Boki? Snaaaaaart får du pussa på henne. Hon har en så underbar röst när man pussar på henne :D
Hun er blitt så vakker
Må ha fått det beste fra både sin mor og far.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Vakker vakker….liker de blå padder 
Jättevacker padda! 
/Elisa
Gillar toppen på den där paddan! :)

Åååå så vakker hun er
Å så fin blå padde. Jeg liker også blåpaddene har to stykker selv.

Så fin tjej!
Tack allihopa :D
Jag är själv hemskt förtjust i hennes look, och de underbara söta ljuden hon gör när man måste pussa på henne "neeeääääeee, sluuuuuuutaaaaa"
# 17: Å de där Kiboko-ljuden är förtjusande!
Liiiite jobbigt att bli pussad på stup i kvarten när man är en tuff liten paddatjej ju!
Så fin hon är, Kiboko!

Busgospadda 
Vacker Padda
halvsyster hälsar att det ska bli sååå kul att träffas :D
psst snygging du eee
#22 Kiboko tycker nog det ska bli lika kul hon :)
Hon har redan börjat öva inför show där hemma hälsar mamma!

Åh vad stor och fin hon blivit.. En vacker tjej¨må jag säga förstår ni är stolta över denna vackra dam