Siames iFokus

Siames

Etikettifokusinfo
Läst 899 ggr
Attacks
0

En liten klage

Jeg syns det er så dumt når det blir avsporing i salgstrådene.Nå kan jeg jo refferere til Caroline sin nå som ble skikkelig sporet av. Går det ikke an å heller prate utenomsnakk i annet enn salgstråder?

Dette virker kanskje litt surt skrevet,men det var ikke surt ment Generad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

tuska
0

Hoppsan vems var felet ? mitt?Generad  Då får jag be så mycket om ursäkt  och hoppas Nilla tar bort allt som inte har med försäljning att göra i den nämda tråden

Nilla
0

Nu har jag faktiskt totaaaaalt glömt bort att vi skulle låsa säljtrådarna!!! Bra att ni kom på detta. Jag söker en ny Medarbetare, Attacks!!!

Caroline får öppna en ny tråd under "kattungeprat". Fixar på stört.

De trådar som redan är fulla med inlägg och har 300-400 sidvisningar, får vara kvar som de är. Men alla nya trådar låses fr o m NU.

Nilla

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

#0 Förlåt, ber så hemskt mycket om ursäkt.

ossilian
0

Hm, vad är det ni ber om ursäkt för egentligen? Jag hänger inte med. Antar att man inte får kommentera i säljtrådarna, är det något vi röstat om eller?

Nilla
0

Jaa, vi har röstat om detta och beslutat att säljtrådarna ska vara tillgängliga för alla, alltså även för icke medlemmar. Detta gagnar ju oss uppfödare också.

En del vill komma ifrån "gulligullet" i säljtrådarna, därför låser vi dessa direkt och ny tråd kan då öppnas under "kattungeprat". Här är det däremot fritt fram för respons och gulligull!

Fast det där glömde jag faktiskt bort direkt och skrev lika glatt som ni andra i Carolines tråd…Skrattande

karitzy
0

Klage på hva da???
Er det nødvendig å påpeke problemer som ikke finnes Skrattande

Karitzy(。❤‿❤。)

Nilla
0

Tjohoooo, av_karitzy! Har du kollat din inkorg, litet gult blinkande kuvert uppe i hörnet? Skrattande

karitzy
0

#7 Uhu nei, jeg skjekker aldri inkorgaLedsen …vel mange ubesvarte Pm derFörvånad

….men nå har jeg skjekket og sendt deg svarGenerad

Karitzy(。❤‿❤。)

Nonimonos
0

Sorry hade ingen aning om att läget var så - har antagligen läst på dåligt.

Attacks
0

Å huff da,nei ingen skal beklage noe til meg,nå føler jeg meg helt misforstått Generad Jeg tok bare den tråden som et eksempel.  Om jeg kanskje ikke hadde nevnt noen spes tråd med navn,så kanske det ikke hadde blitt sånne reaksjoner fordi jeg la ut en liten generell klage.

#2 Men moderator her? Jeg har ikke tid. Men jeg anbefaler Line på det sterkeste,om hun ønsker,når hun har fått egen PC igjen. Hun bor jo omtrent her inne på forumet store deler av tidenSkrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Attacks
0

Det var jo liksom det jeg prøvde å si i "klage tråden" jeg lagde…. Men om man starter en tråd i salgsdelen,og skriver man  IKKE ønsker komentarer,men kan kontaktes ved mail adresse eller privat melding,innen en moderator får låst tråden? Kan ikke forstå det går an å glemme det så fort igjen jeg.

Som jeg egentlig begynte å skrive i en annen salgstråd,men syns det kan minnes på igjen her jeg. Jeg trives kjempegodt på dette forumet,men jeg syns det er sløvt om man har regler som man ikke følger. Greit med en glipp,men så skjer det samme enda en gang og en gang til.

ossilian
0

Förstår vad du menar nu, Attacks. Jag trodde du syftade på de vänliga kommentarerna enkom.

kalindas
0

Det skulle finnas en knapp där man själv skulle kunna välja om man inte vill ha komentarer i sin tråd.

Eller att tråden automatiskt blev låst för kommentarer om man valde att lägga tråden på:
Kattungar till salu Avelshanar Omplaceringar

med mera.

/Elisa

Attacks
0

Hihi,nå kommer der jo 2 like tråder nesten, kanskje dem kunne slåes sammen og endre overskrift? Men der finnes vel flere moderatorer her utenom Nilla vel? Canoodles? Eller har Tine sluttet?

kalindas
0

Kan hända att LeffeD går att kontakta och om han kan fixa med trådarna…

/Elisa

SacredSouls
0

Vi kunne jo vært med å dratt lasset litt vi også.Hva om den som legger ut en annonse med kattunger til salgs samtidig sender en pm til Nilla om å låse tråden.

Det er jo ikke bare Nilla som skal ha all jobben synes jeg og da er man jo med å hjelper til å minne på iallefall.Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Eller om noen sa seg villig til å være med som moderatorer,siden det er et sterkt ønske om flere? Eller noen som kun har i oppgave som "låsesmeder"?

Nilla
0

Det vore toppen om ni ville skicka mig ett pm, då ni gjort ett inlägg under någon av de kategorier som ska låsas. Det är mycket att hålla reda på och lätt att glömma bort.

Nilla