VÄK nästa helg någon?
Hej!
Jag ska ställa på VÄKs utställng 28-29 juni (dvs nästa helg). Någon mer som ska åka dit?

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Jajamen. Jag kommer med en siameshona som gör premiär i klass 11 och en birmabebis som gör premiär i klass 12.
Jag har montern kattprylar.se med mig också förstås.

Hej svejs!
Nää… ingen utställning för min del på hela sommaren faktiskt. Ska försöka överleva men kommer nog bli svårt…
Pengarna räcker helt enkelt inte till. *ler*
Lycka till ni som ska ställa!

Jeg kommer med Oscar (Osh n 03) i klasse 1, og Emma (Osh b 03 24) i klasse 4. Emma mangler 4 cert i klasse 4, og jeg håper å få ihvertfall et svenske cert her
Gleder meg, alltid trivelig å reise til Sverige på utstilling
Pernille
Nu drar det ihop sig. Vi åker redan i morgon och ska bo på Ibis i Karlstad. Det blir som en minisemester på okänd mark. Jag har bara åkt E18 raka spåret till Norge och aldrig stannat i Värmland. Men nu är det dags. 
Är det inga fler härifrån som kommer till Hagfors i helgen?

Jeg kommer med min Sivert (SIA c) og vi håper på svenskecert så han får sin IP på lørdag og første cert i klasse 6 på søndag 

Jag kommer med min svarta tjej som jag hoppas ska bli champion. Sen kommer även hennes son, som min syster har, han tävlar i klass 12.
Tintin ska ställas i öppen klass förförsta gången, ska bli spännande. Vi åker imorgon och bor hos min mamma. Pappa ställer upp som taxi.
Föräldrar är bra å ha ibland.
**Kattungar till salu!

Lycka till nu ni som ska iväg och roa er i helgen! *leer*
Håller tummar och tassar här hemma.
#4 Heey! Forshaga INTE Hagfors. Blir så himlans långt å gå till utställningshallen om du kör till Hagfors… :-P
**Kattungar till salu!
#9 Hagfors eller Forshaga… ska det vara så kinkigt noga? :)
Jag har karta så det ska nog gå bra. Vi ses!
Då var det över för denna gången. Är glad som en lärka då vi kom ifrån Forshaga med två CAC och två NOM.
Hurra för lilla "vrålapan"!
(och alla som var i Forshag vet PRECIS vad jag menar med "vrålapa") 
**Kattungar till salu!

GRATTIS till fina resultat!
Grattis
/Elisa

#11 Grattis! Vad roligt! Så hon blev NOM idag oxå!

Vad kul! Grattis till fina resultat Mia! @-)--
#11 Ja, då vet jag precis vem du är. :) Min Indiana tyckte det var jätteroligt att prata med din tjej igår. Idde blev BIS igår och i Thea Friscovic tyckte hon var stor för sin ålder. Idag tyckte Eivor Andersson att hon var alldeles för liten så hon ville inte nominera henne. Så kan det gå.
Men Idde är precis lika go och glad som vanligt i alla fall. Hon låter hälsa att hon är alldeles precis lagom stor för en tös i just hennes ålder.
Grattis med flotte resultater.
Og Pernille,grattis til deg også,som sopet inn masse premier denne helgen 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Grattis alla! Men är det ingen som varit på utställningen som kan dela med sig av resultat också för andra katter? Kastrat, vuxen etc.

Jag kan bara mina resultat.
Min hona, S*Tammee's Amazing Amizette, blev champion på lördagen. Och hennes son, S*Quetta's Merlin blev BIS ungdjur samma dag.

Takk skal du ha Veena.
Ja dette ble en kjempe helg for meg og kattene mine. Lørdag ble både Oscar(hannkatt) og Emma(hunnkasterat) nominert og Emma ble BIS
Søndag ble begge BIS, så jeg svever enda av lykke. Har aldri hatt to BIS på samme dagen før. Også moro med alle de fine premier som dere har i Sverige

Resultater lørdag 28/6-08:
Hannkatt voksne: BIS Tintally Tornado SIA n (Nom: EC(N)Morcheeba's Legolas OSH n 03)
Hunnkatt voksne: BIS S*Yahtzee's powerandglory SIA a (Nom: S*Villervallans Bianca OSH j)
Kattunge (3-6) BIS S*Quetta's Merlin OSH n 24
Ungdyr (6-10) BIS S*Coral Reef's Indiana SIA f 21
Hannkatt kasterat: BIS GIP S*Mockfjärdingens Dazzling Diesel JW SIA n (Nom: IP(N)Coco Chanel's Leopold JW SIA n 21
Hunnkatt kasterat: BIS GIP/CH(N)Morcheeba's Revealed OSH b 03 24

Resultater søndag 29/6-08:
Voksne hannkatt: BIS EC(N)Morcheeba's Legolas OSH n 03
Voksne hunnkatt: BIS S*Yahtzee's Powerandglory SIA a (Nom: S*Villervallans Bianca OSH j)
Kattungeer (3-6) BIS S*Nam Sook's Madison SIA n
Ingen ungdyr(6-10) nominert
Hannkatt kasterat: BIS GIP S*Mockfjärdingens Dazzling Diesel JW SIA n (Nom: IP S*Rovardotter's Zillas Presley Osn n)
Hunnkatt kasterat: BIS GIP/CH(N)Morcheeba's Revealed OSH b 03 24

Tusen tack för flinka resultat oscarsine! Och "kjempegrattis" 

Hittade detta repotage på nätet! Värmer ett litet uppfödarhjärta!
Men vad häftigt! 
**Kattungar till salu!

#25 -Det tycker jag med!! Min syster svävar på små moln;) /Iggy hälsar förresten till Tintin ;)
#24 Så gøy. Grattis. Det var jo litt ekstra koselig.
Gratulerer så masse til alle sammen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus