Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 744 ggr
Avions
0

Siames med dippsås

Lille Blå är söt - när han sover. Jag tänkte se på tv en stund och satte mig med lite tortilla chips och dipp.

Så kom lille blå med snabba små skutt och skulle vara i ansiktet på mig hela tiden. Lukta i mitt öga, min mun och smaka lite på örat. Jag föste milt undan honom för att få en skymt av tv:n men såg inte mycket.

Så tar rackarungen ett jätteskutt ner i dippsåsen som står på bordet!Förvånad

Stackarn hade Guacamole på hela bakbenet.Hemlis 

Det var bara att skita i att se på tv och tvätta siames istället. Jag får nog färga om håret snart för nu har jag många grå….

Sen skulle jag plocka ur diskmaskinen och då hann han hoppa in hela tiden. Jag lyfte ur- han hoppa in.

*suck*

Är det verkligen ingen som vill köpa honom? Billig är han ju också!FlörtSkrattande

Liljekatten
0

Hahaha…jag tror nog att charmknutten blir kvar hos dej. En sån "ängel" kan du väl inte sälja…. Räcka ut tungan

Avions
0

Jaaa du….man undrar ju ibland om inte en liten blå skulle få plats här. Han sitter ju mest i min famn så han tar ju inte upp nån yta.

SacredSouls
0

KyssSkrattande Haha for en herlig liten ramp.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Självklart ska du behålla charmknutten! Vacker är han också och fin att visa upp på utställningar!
Jag hade nog inte klarat av att slita mig från en kattunge som man jobbat lite extra med. Vet hur det var med Caramel.

/Elisa

Avions
0

#4. Hur mycket jag än skulle vilja så kan jag inte behålla två stycken.*suck*

kalindas
0

Tråkigt…Ledsen
Håller med dej. Man kan inte fylla huset med katter, hur gärna man än vill. De måste ju fungera ihop och må bra också.
Du hittar säkert fina hem till honom och hans vackra syskon…Glad

/Elisa

Avions
0

#6…tyvärr verkar det tunnsått nu med kattungeköpare. Så jag kanske får ha kvar 5 stycken!Förvånad

kalindas
0

Jo det verkar så…
Har varit det länge nu. Speciellt när det gäller Siameshanar.
Odins matte satt ju länge kvar med honom.

/Elisa

Attacks
0

Disse kattene er så utrolig frekke . Skrattande

Husker en gang jeg skulle lage middag,og ville ha matro.Så jeg tok med meg fiskemiddagen inn i stua og lukket døra…. da ble der lyd Förvånad

Så det beste er å dele,så man kan få litt av maten i fred,selv dip. Da slutter dem å stjele Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

claris
0

Hihi vilken kattrackare. Själv hade jag aldrig kunnat slita mig från en sådan buse, förstår om du inte heller kan detSkrattande