Design i USA
Om ikke der dukker opp noen dumme defekter nå på Design,så blir han amerikaner til høsten. Nå har jeg i grunnen bestemt meg,og jeg tror jeg har møtt verdens skjønneste oppdretter. Hun tok mine ønsker om litt bilder totalt bokstavlig,og har sendt meg bilder av hvert eneste rom i huset,av seg selv og sin sønn,Kattene og kattegården.
Jeg orker ikke sende katt avsted til noe ekstremt store oppdrett,men her blir det jo å komme hjem til meg selv. Kattegården kan gå inn og ut fra kjøkkenet,3 voksne hunnkatter for tiden og 1 stk fertil hannkatt er max antalllet på hannkatt om gangen også.
Hennes 3 avlsdamer kommer fra Klazeekats oppdrett,som også er hennes aller beste venninne i katteverden. Så jeg håper jo Design har noe positivt å tilføre hennes avlsarbeid. Er derifra min brunmaskede siameser også egentlig er i fra.
Her er en av damene :
Regional Winner, Champion
En av de andre :
TICA Supreme Grand Champion Klazeekats .. (X is the
5th TICA SGC Peterbald out of 7 in the world!)
Og et par av hennes kommende avlshann 

Hun stiller i TICA,så det kan bli spennende å se hvordan dem tenker om Design der borte. Håper bare hun blir fornøyd med Design.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Vad spännande! Vågar du skicka så långt…så ska väl jag våga skicka min gosse till Nya Zeeland. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
De kommer att åka långt bort era killar…
Men förhoppningsvis går allt jättebra!
/Elisa
Wow! Siamesdamen hon har är ju bara TOO MUCH for me to handle, gosh god damn, ge mig!! Precis så vill jag ha dem, vackra, oemotståndliga!! Åh, lova att Design ska flytta dit och para den damen - då kommer jag bli med både mönstrat och siames innan det är slut, haha :D

Grattis;-)) Hun blir sikkert super fornøyd!!
Den utrolig siam damen er en sølvtabby siam..Dette er rett så lekkert etter min mening;-))
Caroline
Det blir spennende
Design er så pen så han kommer sikkert til å gjøre stor suksess.
Oppdretteren hørtes veldig koselig ut og det er jo det aller viktigste.Lykke til lille Design 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Å vad spännande! Precis som # 5 så tror jag också att stilige Design kommer att göra succé i USA! Han är verkligen en såå stilig liten prick!
Damen i USA blir helt sikkert superfornøyd med sin Designer-gutt fra Norge! :)
Han er blitt veldig pen, synes jeg. Og det han har, som siamjenta du viste bilde av ovenfor, er hake og litt fylde i kjevepartiet også. Ikke bare hode ovenfor nesa, altså.
Jeg liker ikke når de liksom bare har "halve" hoder – masse topp, men ingenting under munnen, hvis du skjønner?
#3 Er bare du som tror du kun liker solid hihi.
#4 Jeg syns også den katten er knallfin.
#5#6 Joooo,men TICA dømmer jo så anderledes.Design anses sikkert som tykk i forhold til sylfidene der borte
Men det viktigste er jo at eieren er fornøyd.
#7 Når man er så pen som den sølvsiamen er,så ser en nok minusene bedre,for der ikke er så mye å trekke ned på.
Synd ikke sølvsiam er lov.Avlen skulle ikke være sånn at det dukket opp solide når man hadde siam og tabby. Altså om man avlet 2 tabby feks,med sølv. For sølv er vakket på en tabby siam syns jeg. Katten glitrer.
Takk alle sammen 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Litt OT, men hvor blir det av Liza? Skulle ikke hun ha kull og greier med en van fran tenors oppdrett? Eller har jeg bare hoppet over noe?
Design ser dødsfin ut, gleder meg til å se han når han blir større.

Gud vad kul!!!Håller med om att Design är jättefin!!O siamesdamen i USA ojojoj!!!!Lycka till!!!
#8 Nääääee, inte alls *gömmer mig*
Se nå er mønsteret på vei tilbake. Altså,vel spottet har han alltid vært,men en periode var det litt svakere :

Han har fått et veldig pent morskt blikk nå,er ikke lenger bare fryktelig søt i looket:

Så litt søsterkos :

Nå planlegges der avreise dag,og cargoen er kontaktet.Greit å gjøre dette i god tid. Var også å så på bur i går,og hva som er stort nok til å ha et lite toalett i. Han får det romslig og greit ihvertfall.
Vad fin han är. Det är så vackert med tydligt spottmönster.
Jättevacker är han. Hoppas resan kommer tat gå bra!
/Elisa
grattis till en vacker katt och lycka till med flytten och till hans nya hem långt bort från norden..
Rithwa

Nydelige gutten.Når er det han skal reise?

Nydelig gutt Veena.
Caroline
Takke takk.
#17. Jeg vet ikke helt når han reiser,men vi driver å jobber med saken.Dem var glade jeg sa i fra i god tid,for da burde det nesten være umulig å ikke få til ønsket tidspunkt. Men en gang i løpet av august ihvertfall. Har litt oppdelt ferie,og håper jeg kan få han avsted før jeg har min siste ferie uke ihvertfall.
Ny eier planlegger å ha han med på et digert show i Texas i slutten av august. Huff og huff,da er det lov å gru glede seg.
Jeg sendte masse bilder sent i går kveld,og i dag morges våknet jeg til en igjen superlang koselig mail. Kan jo ta med begynnelsen og slutten .
Ohhhh Veena ~ Design is so beautiful, I got tears of love in my eyes seeing his pictures tonight!!
Kiss Design on his sweet nose from me please, ~a very grateful X (I feel like I am pregnant, waiting for a child!)
Så jeg tipper ventetiden for avreise kommer til å gå forbasket raskt for meg,men altfor sent for ny eier 
Da var det på tide med litt nye bilder av prikke monstret vårt som i dag tuppet 2 kg på vekta.

Hvem kan vel motstå en sånn mage?

Siste bildet i denne omgang .

Oh gud jag dööööör!! Vilken läckerbit!!! WOW!!
Blir kär när jag ser honom!
Ser ut som en riktig liten Tiger, fast prickig. 
/Elisa
Han är den ljuvligaste unge jag sett på länge…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

ÅÅÅ WOW!!!! Så ubeskrivelig god og vakker han er. Jeg kan tenke meg hun som skal ha han lengter seg fullstendig syk.
Ooooh vilken stilig liten herreman han är!
Ack…! 

Vilken snygging, är så man blir kär=D
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker

Jösses så stilig!
Men så fin han är. Å en sån snygging kan du skicka så långt bort. Hua så svårt
Er invitert over jeg,så der er jo en sjanse for å se han igjen,om jeg våger sette mine ben over sjøs