En har åkt...fyra kvar

Det är någon konstig blandning av känslor man har när de små lämnar en. Man vill ha dem kvar samtidigt som man vet att det kommer få det bra i sina nya hem. 
Min mamma var jätte glad när den sista kullen flyttade hemifrån. Då var hon ganska så trött på fem små marodörer som grävde i blomkrukor och var överallt där de inte fick vara! 
Alltid trist att ta farväl, men lite lättad blir man nog allt, va? Hoppas lille Andalou kommer till folk som vet att sätta värde på en röd kille (eller krem, kommer inte i håg vad han var och det är lite svårt att se på bilden). De röda killarna blir nästan alltid väldigt speciella, har jag både upplevt själv och hört andra berätta.
De blir extra gosiga, extra snälla, extra mamma-daltiga osv. Jag tror det är sant. :)

#2…ja dom hinner med mycket på kort tid!
Men man får ju en tjock klump i halsen när man vinkar adjö till dom.

åh, Andalou!
förbaskade ekonomi som inte tycker att vi ska ha fler katter än! hade det inte varit för det så hade jag kommit o hämtat honom direkt. 
jag kan tänka mig att jag kommer ha jättesvårt att lämna ifrån mig någon katt alls, någonsin, om jag börjar med uppfödning. Men det är klart, det är väl kanske lite lättare när man vet att de får det bra, med andra kattkompisar och så. 

Andalou er så vakker. Hadde det ikke vært for at jeg snart skal hente min nye gutt så hadde jeg nok vært solgt når det gjelder han. Han er så nydelig. Håper han får seg et supert hjem snart.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#6…ja tänk vad han hade fått det bra i Norge…
Träffa flickor och ha det bra. Jag hoppas verkligen den här läckerbiten kommer hos nån som kan tänka sig ställa ut honom.
Syns han kunne bodd i Drammen jeg. Man kan ikke få nok av gutter 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#8….Drammen hade också gått bra!
#9 Haha ja det er jeg som bor i Drammen
Synd man ikke kan ha mange fertile gutter om gangen.
Uansett, det var et helt utrolig flott kull dette her. Både creme,blå og padden er virkelig noe for seg selv.
Han blå kan jo bo hjemme og bli utstillingskastrat synes jeg (om ikke stenen kommer på plass)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#10…hahaha…alltid lär man sig nåt nytt. Men då är det ju Drammen han ska till då!