Små musene
Her kommer et bilde av de nusselige små vi koser oss med. Begge øker i vekt som bare det og gutten er reelt tjukk. Han suger i seg 8 ml med skikkelig vakum trykk ved hvert måltid 
Gutten god og mett:

Jenta er så feminin og vakker allerede.

Fargemessig så ble det ikke rødt/creme desverre..men men.. Tipper lilla og lillaskilpadde eller blått foreløpig.Har ikke hatt noen av fargene før så vet ikke helt.
Men de virker friske og fine og Mus storkoser seg som mamma.Hun ligger pal og bare maler hele tiden.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Så utrolig skjønne de er Line 
Høres ut som Mus har det supert som mamma, og ingenting er bedre enn det :o)
Gleder meg til å hilse på knøttene en gang :)

Oh vilka sötnosar!! 
Åååå vad otroligt söta de är små musene!
Jag blev helt betagen i den lilla honan, vilken liten kalaspingla!
Jättesöta!
Nu när den lilla tjejen inte blev en röd/creme maskad tjej. Så kan du ju ge henne till mig istället…
/Elisa
Kalaspingla er så herlig ord 
Ja men var det ikke så at du ville ha rødt du også da Kalindas
En padda är aldrig fel. Speciellt inte en lila eller blåpadda…
/Elisa

Herlig babiser;-)) Gleder oss til mere bilder av dem!!
Caroline
Åh Line, jag som redan fyllt siameskvoten! Attans!!! För nu vill jag ha en liten Mus!! En alldeles egen liten Mustjej 
Åh Line, jag som redan fyllt siameskvoten! Attans!!! För nu vill jag ha en liten Mus!! En alldeles egen liten Mustjej 

Så fine babiser;-) Blir spennende å følge disse
Nejdu!
Den kattungen är MIIIN! 
/Elisa
Så fine dem er Line. Den lille frøkna de kan jeg godt få passe når du blir lei ho.
Nydelige småmus…gleder meg til flere bilder 
Takk alle. Ja de er så gode begge to 
#9 og 10 
Deilige kattunger du har fått! Sier som de andre, disse skal det bli moro å se bilder av etter hvert som de vokser opp.
Dem er så nydelige atte begge to. Syns jo det er litt morsomt å få farger en ikke har hatt så mye fra før. Snart har du alle paddefargene i hus du 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Grattis till gullungarna 

Vilka fina små musbebisar

Grattis till de små underverken! 

Grattis till jättesöta musbebbar :D

Nämen sååå söta, den sista bilden är ju nästan "för myckt" :-))
Jag följde dramatiken hos dig så ofta jag kunde från datorer på jobbet- å huva vilken thriller :-(
Har det redan gått en vecka? Tiden går fort men det kanske är bra just nu så man vågar "koppla av" och njuta av baby-bilderna dina i lugn o ro. Jag hoppas att läget är stabilt och att allt nu bara fortsätter så här bra
Många lyckönskningar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Louise

Föresten, appr. ljuvliga kullar så brukar jag ibland hänvisa till sajtens kullar men nu kanske det är läge för mig att känna mig helt dum…elller?? Spekulanterna säger oftast att de inte hittar kullarna här, kan det vara så tokigt att man måste vara medlem på sajten för att se våra kullar????? Kan vi inte bjuda på lite "ögongodis" och dra upp rullgardinen lite för "utomstående"?
Louise

Grattis med de fine babyene Line. Kjempesøte!
Det ble kanskje ikke rødt/creme men lillaskilpadde er jo kjempebra da! Vakreste som er
, og ganske sjeldent da.
Takk,takk…Men nå aner jeg ikke hvilken farge de har
Gutten er litt gråaktig i pelsen og bittelitt mørk under potene. Mens jenta er kritthvit i pelsen og veldig lys under potene. Synes begge ligner på en litt rar sjokolade jeg nå
Her er jenta i dagslys uten blitz

Hva tror dere?
Svårt att säga. Men hon kommer fä en jättesöt liten ljus fläck på nosen!
/Elisa
Tror jeg skulle drevet orientaler oppdrett istedet jeg for jeg er så utrolig utålmodig når det gjelder fargene 
#24 Ja det er slik at man må være medlem for å se siden kattunger til salgs.De som er røde på venstre side her må man logge inn for å lese.
Jättefina verkligen - jag är så avis på dig!
Hei Line
Jeg holder på det jeg har sagt til deg at jeg tror jenta er lillapadde og gutten er lilla. Sjokolade troe jeg ikke på pga den fargen burde kommet nå. Men lilla er en sein farge. Men fine er dem begge to.

Vilka bilder, Line!!! Så vackra och klara närbilder som i inlägg 26 ser man sällan. De är ju alldeles gudomligt söta! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

#26 De är ju så söta att tårarna stiger i ögonen. :-) Kan tyvärr inte hjälpa till med färgerna, har ingen erfarenhet av små bebisar än.
#31 Tusen takk Heidi. Jeg har jo bilde av Messi og Lasse på samme alder og de var jo sjokopadde og sjokolade og nei..de kan ikke være det disse her tror jeg.
Etter nøye studering har jeg funnet ut at han er nok blå.Han har fått farge ganske langt ned på ørene også nå og halen er prikk lik i farge som mamman.
Så da gjenstår jenta
Som jeg fortsatt tipper lillapadde på.
Jag suckar djupt och är helt kääär i dina små bebisar Line! Vilka bilder!! Ack, ack, ack!
Pussa på dem och de duktiga föräldrakatterna från oss!

Åååååå … 
Dina små musbarn är bara så gudomligt söta!!!
Jag vill också ha en bonusbild! Åh, Line vilken bebilycka! Jag blir alldeles sjuk! Men nu vill jag ha en bonusbild på mamma Mus, min all-time-favourite :D
# 36: Åååååå….! Så liten och redan en stoooor charmör; vilken cool "Talkin´ to me?!"-blick han har! Vad månde det bliva av den där lille gossen tro?! 
Så söta 
Kanskje du må gå over til OSH,Line
Der kommer dem ferdig ut med fargen.
Blir morro å se hva farge dem ender på,nydelige er dem uansett 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Vilken ögonfärg hon har lilla Mus!
/Elisa
På tide med bilder igjen av søskene pastell 
Ja det er det såklart. Nå har de jo åpnet øynene og fått så herlige personligheter.Gutten maler i ett sett og jenta bare hyler 
Ble ikke så fine bilder da,men de er såklart verdens vakreste små bebiser.Heeelt objektivt sagt ;-) Begge ligner egentlig mye på Mus som liten så jeg er spent på hvordan de utvikler seg.
Gutten på tur isted.

Gutten (tatt i går)

Jenta nå isted:

Et til av snuppeluppa

Dom där ungarna blir fina kopior av Mus.

/Elisa
Du tar alltid så fine bilder.Ser ut som du har polert dem med voks,bildene altså,siden dem er så blanke.
Blir morro å se hvordan disse blir,ser jenta best ut igjen tro?
Et suss hver til dem fra en av dem mange "tantene" rundt omring 

Detta är en faaaaarlig tråd…de ÄR väl tingade!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Nydelige vakkerpusonger
#52 Ja gutten
Men ikke jenta.
(jeg har ikke helt bestemt meg om jeg skal prøve kombinasjonen igjen og så kastrere Tassen eller ei) Er i tenkeboksen når det gjelder henne.
Men tenk om du bare får gutter neste gang? Da må du i så fall få deg en ubeslektet jente. Altså,om det er en kombinasjon du har lyst å jobbe videre med. Ev sette jenta på forvertsavtale til en god venninne en venn i familien din?
Du får ikke lov å selge henne av meg haha.
#55 Ja jeg tenker fælt frem og tilbake her 

Se på småmusene 
De er så skjønne atte - det blir spennende å se hvem de blir å ligne på etterhvert :D

ojsan! nu är dom i farten och med ens börjar tråden bli farligt tidskrävande att följa - på tok för söta….och här blir man hängande framför skärmen (men jag sitter bekvämt :)
Ser fram emot nästa bildserie- Ikväll eller? 
Louise
Gratulerer så mye med skjønne små underverk! Det var fantastisk bra at det endte godt for mamman og disse to 
Små musene vokser og trives.Da lillegutt var 14 dager skjønte han endelig at det var meningen å få mat av mamman sin og ikke meg,så nå sover vi nattestid igjen.Skjønt!
Litt OT:Vi har hatt data kræsj så alt er borte av bilder osv fra 2005
Sjekket hva det skulle koste å gjenopprette og det ligger jo på mellom 10-20 000 kr..sukk.Gudskjelov får jeg igjen på skatten dette året så vi får råd til å kjøpe en ny ganske snart og da skal jeg huske å kjøpe med en ekstern hardisk 
Nå sitter jeg på gutta sin pc som såvidt virker og har jo ingen bilderedigeringsprogrammer lenger så jeg får ikke lagt inn noen bilder her i innlegget. Men jeg har lagt ut to bilder av lillapadden i fotoalbumet.
Hun er så søøøt så dere må gå inn å se.
Data krash är inte kul. Själv har jag varit utan internet och telefon i 6 dagar…
Har haft regäl abstinens!
Sspeciellt då inte mobiltelefonerna funkar här och att jag inte har en TV…
/Elisa
#61 ohhh stakkars deg,hvordan har du overlevd
Nei men det er helt utrolig hvor lost man blir uten nett og tlf.Man føler seg jo helt isolert.
Nu har jag tittat på alla bilderna i ditt fotoalbum, vilka härliga katter du har och lilltjejen är söt som socker. Jag tycker att det är så roligt att kunna se bilder på alla olika katter här på forumet.
Måste säga att jag är djupt imponerad av att du bara lider av rejäl abstinens efter 6 dagar, jag tror att jag hade varit smått hysterisk.Själv tittar jag alldeles för mycket på tv och vara utan telefon, hjälp säger jag bara!
Tusen takk for en vakker titt i galleriet ditt.
Ungarna är så söta och Mus är så vacker! Älskar hennes färgfärdelning i ansiktet också.
#61..hmm jeg har abstinenser uten et eneste fotoprogram jeg her
Så nå rotet jeg i skuffene og fant photoshop elements 2 og jaggumei så virket det også.
Så her kommer noen bilder av småmusene som blir tre uker på torsdag.
Lillegutt som koser hos Maja(de har ikke fått navn enda stakkars)

lillegutt sover

Messi med sin lille halvsøster

Og tilsutt Mus som har et godt tak rundt jenta så hun ikke skal stikke av

Så flotte bilder…. bildet av Lillegutt og Maja vidunderlig vakkert…Nydelige småmuser som vokser i en fart…

Åh…
Världens finaste Mus, världens finaste mus-barn och världens finaste Messi… och världens finaste Maja med lille-gutt! Massor av pussar till dem alla.
# 68: Du tog orden ur munnen på mig! Kan bara instämma helhjärtat; vilka fantastiska bilder! Du är en så himla duktig fotograf Line!
Tänk vad fort de växer…! Jag har ägnat eftermiddagen åt att sortera & bränna över (100-tals…
) bilder på cd på kattungarna i kull 3 + bilder på lille kattunge-Kingston, och jag tror att kattunge-abstinensen är på topp här!)
VILL HA! VILL HA! VILL HA!
De är bara underbart söta!
/Elisa
Savner solide siameser bebiser når jeg ser dine,Line. Kanskje man kan tilby seg å være Eu Pair i Drammen?

Oh, vilka underbara kort! Och vilka supersöta bebisar och Messi och Mus!!
Blir ju såååå bebissjuk!! Kom till tanten, jag ska bara pussa, pussa och pussa på er! ;-)

Guri de er så flotte Musebarna 
Superskjønne bilder og motiver som alltid Line 
I dag fikk jeg den lure!?! ide å prøve å oppdatere hjemmesiden ved ftp som jeg da aldri har gjort før. Resultatet ble en ikke eksisterende kattunge side
og jeg som skulle legge ut kattungene..snufs.
Som jeg gleder meg til ny pc!
Et par bilder av lillapadden som vi tror vi har bestemt oss for å selge
Vurderer iallefall. (om noen skulle være interessert så er det bare å ta kontakt her eller på mail: linelundo@msn.com)
(Var røde øyne på bildene så de ble litt rart redigert) Hun er en skikkelig søt jente og jeg synes hun ser ganske så lovende ut. Flott topp og veldig bra øreplassering.

Hon är bara så otroligt söt! 
/Elisa

Så nydelig! Men jeg ble sittende igjen med ei creme jente fra siste kullet så …..
Å gud Line så fine. At du har hjerte til å selge henne. Det hadde ikke jeg gjordt.

Vilka fantastiska bilder! Lillpaddan är ju bara för söt. Helt enkelt livsfarligt söt….

#74 Hon är otroligt söt!! Blir ju sååå bebissjuk!!
Jag får tårar i ögonen av att se Mus, hon är SÅ vacker, och vilken duktig mammakatt hon är!
Hun vokser så det knaker.Får vi se et par bilder av broren også snart?

Hur kan jag missa detta måste gå in här lite oftare tror jag.. helt underbara är domju man blir helt kär. Grattis till sötsakerna

Utrolig skjønne bilder Line av de nydelige bebisene 

åh vilka fina bilder! Och vilka fina katter!

Kattene dine er så utrolig vakre
Se på kjøkkengjengen da.Der på teppet kan dem ligge å planlegge alt bøllet dem snart skal få gjøre i hele huset 
Nå har småttisene endelig fått navn.
Vi hadde besøk av de som skal ha lille blå gutten for et par dager siden så de fikk bestemme navnet hans.
(N)Sacred Soul's Frantic
Han skal bo sammen med Ultimate Sin fra kullet vi hadde i fjor sommer. De gleder seg så til å få en lekekamerat til "Tidy" som han heter.
Dette var det beste bildet jeg fikk av han. Han er så stygg stakkars 
Men han blir sikkert pen etterhvert 

I full lek med søster.

Skjønnheten i kullet er helt klart jenta som har fått navnet
(N)Sacred Soul's Flower
Her koser hun i fanget mitt

Tenk å kalle han stygg da,han er sikkert bare ikke like fotogen som søstra,men jeg syns han var pen
Så syns jeg han så veldig sjokolade ut akkurat for tiden.
Jättevacker kille! 
och TJEJ!
Alla bilder hade inte kommit upp ännu..
/Elisa
Vilken mysig katthög!
/Elisa

Så mysigt de hade det i högen :-) Underbara vackra kissar!
Och bebisarna är ju bara såååå bedårande! Är dödens förälskad!
For noen vakre damer 
Ja,han er sikkert blå.Det er jo evigheter siden jeg har hatt solide siam troll i hus.
#93 Ja ikke sant det hadde vært herlig med en lillapadde i huset ditt 
Jeg tror det holder i massevis med en padde her i lang lang tid. Dessuten tror jeg din padde har mye mer dannet,og det må man jo ikke ødelegge 

#95 Ja, jag vet!! :-) Men gubben min är inte lika lätt att övertala. :-( Hon är bedårande lilla Flower!
Oj vad de växer de små bebisarna! Sötare och sötare blir de…! Är de redan 4 veckor gamla?! Oh my, vad snabbt det går!