Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1994 ggr
tuska
0

tre tabbysar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min fina tabby kille Abraham 8 veckor.

tuska
0

Min gossiga Aldor 8 veckor.

tuska
0

Å sen kommer Ansgar den tuffe 8 veckor, med en idialvikt på 1270…

HeidiK
0

Guttene er så flotte! Kyss

Kjempefine bebiser etter Bina syns jeg  - og hvor blir tiden av - tenk 8 uker allerede!

tuska
0

#3 Tiden går så hiskeligt fort, visa lite bilder på dina småttingar också   det va ett tag sedan

Attacks
0

For noen godinger,i en av mine favoritttabby farger på siamesere Kyss Ansgar pønsker på å bli noe stort? Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Juliette-
0

Gud vad härliga dom är

kalindas
0

Supersöta!Kyss

/Elisa

Beige
0

Men å så fina de är Kyss

Det är så härligt att få se bilder på småttingar, jag blir nog lika kär varje gång.
Abraham var ju helt bedårande.

SacredSouls
0

Kyss Så utrolig skjønne de er Tuska.Store og tøffe gutter ser det ut som.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Så vackra killar du har!!! Yowza

tuska
0

#9  Stora katter blir det säkert,de har stora föräldradjur.  Men nu är de rent ut sagt FETA ungar.  Men de är goa att ta i när de är "mulliga".

SacredSouls
0

#11 Hahaha. Ja heretter om man får en tjukk kattunge i et kull så heter det ikke det.Da heter det istedet: en Tuska bebis  Skrattande

Räcka ut tungan

Bokskogens
0

Komsi komsi hitåt små pojkbebisar! så kan ni få flytta till Bokskogen hela högen… hehe
Ni är helt livsfarligt söta!!! *kär*

Liljekatten
0

Himmel så söta!!! Man blir riktigt kattungesjuk när man ser såna godingar! Kyss

tuska
0

# 14   Ska det vara en liten pojke kanske, en tabby.  Räknade in dina å det va ju bara 7 st så det får plats med en till Skrattande

Attacks
0

Var sikkert noen som hvisket dem i øret at det skulle bli matstreik - selv om det var en dårlig spøk fikk de 3 guttene panikk og langet inn et godt reservelager Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

tuska
0

ja det va säkert den här "bamsen" på bild som viskade i örat på dem.  Ät annars äter jag upp allt för er

SacredSouls
0

#17 Ååå.. jeg ler så jeg knekker sammen her. Ja der er nok den store synderen og forbildet Skrattande

Attacks
0

Da jeg vet hvor man kan sende puser på fete farm om det trengs Skrattande Men kanskje alt bare er muskler? Finnes jo store og små muskelgrupper hihihi.

Liljekatten
0

#15 Jag har ju precis köpt en tabbykille! Skrattande Har inte hunnit uppdatera min hemsida än. Så nu finns det tyvärr inte mer plats…även om man blir sugen när man ser dina sötisar.

Det är ju nåt speciellt med tabbysar….

Liljekatten
0

Har du inte fler bilder på dina små? Många många vill vi se! Glad

tuska
0

#20  Å va kom det fram där då ??   presentera honom vet ja.

#21 Det där med flera bilder av ungarna….. nej jag kan inte bomba er med mina ungar. Kanske nya bilder om någon vecka.

A ni får en bild på min "Orkide"

Helenaf76
0

#22 Jo! Vi vill bli bildbombade av dina tabbysar!!! Skrattande Äääääälskar Tabbysar!!!

Helenaf76
0

#20 Ny tråd med massor av kort på din Obelix!!!!!! Det vill vi ha!!!! Skrattande

tuska
0

Här har ni en bomb av några fler bilder då sen får det räcka.

tuska
0

en till.

tuska
0

Nu då blir det inga fler bilder!

paivi
0

Så fina killar!

Rovardotters
0

Jättegulliga ungarKyss

AFamosa
0

Vilka sköningar du har Tuska!!! De ser ut att ha en härlig attityd också :-))

Louise

Helenaf76
0

Riktiga hjärteknipare Sparkling Love Heart

SacredSouls
0

Kyss Fullstendig herlige. Man kan jo ikke få nok av bilder av de gutta der.

Litt Ot, men siden er så *hvisker lavt så de ikke hører* tjukkeRäcka ut tungan Hvor store er foreldrene?

tuska
0

# 32 Ja du, Pappan Leonardo har väl ansetts som en stor reslig frisk "kattgubbe".   Å Mamma Bina är ingen liten katta, högbent å lååångSkrattande, hon är stor å maskulin för att vara hona.  OBS de är inte feta.   Jag har förväntat mej stora katter av de två.

ChatNoir
0

1270 !!! Herre min je!

Det är ju värre än Osis till och med! Räcka ut tungan

ElisaCosmos
0

Nä gud så söta!!!!!Jag älskar verkligen blåtabby det e så vackert!!Mina ungar här e ju lika gamla:)men inga blåtabby killar här e killarna rödmaskade!!Kanske ska byta en med dig:)

tuska
0

# 35   Tål att tänkas på…… Visa dem

SacredSouls
0

#32/33 Siden de er skulle det ståSkrattande Går litt fort i svingene noen ganger.

Nei jeg regnet ikke med at de var fete,hehe. Jeg tenkte mer på  størrelsen ja.Det er jo så flott med store katter.

tuska
0

# 37   Blev nyfiken va mor Bina vägde å kollade hennes vikt, hon är lite "tärd" nu efter att diat sina ungar.  Hon vägde 4,6 kg skaplig vikt ändå.  Hon har inget häng under magen.  Hon är en stor "kattkvinna".  Ofta tycker jag mej se att honorna ibland är väl så små.   Månads katten Kupidha blir inte av modell större, hon blir nog en "spinkig" fröken.   Jag har alla möjliga modeller på mitt gäng katterSkrattande

Attacks
0

Heldig er du. Det er flott og gull verd med sunne store avlskatter.

Nilla
0

De är underbara, Tuska! Oj, Bina är en rejääääl madam!!! Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

putt putt

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

De är ju bedårande!! Såg korten i De Randiga. Underbara guldklimpar!! Kyss

Attacks
0

Tenk at ingen av dem er tinget enda,dem som har den vakreste tabby fargen på jord. Hvor mye er vekten kommet opp i på den største tungvekteren?

tuska
0

#43   Oj … Jag vet inte om jag törs tala om detHemlis vägde en idag   1650

SacredSouls
0

#44 For en vekt Skrattande