Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 1011 ggr
tuska
0

Tack från Kupidha

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är Juni månad snart förbi och Kupida säjer Tack och skickar två sommarbilder.  Ha en bra sommar.

Välkommnar Juli katten  // Tuska Inger å Kupidha

tuska
0

En bild till då. Kanske Nilla ser det här å tar fram bilderna på ett trevligare sätt.

kalindas
0

Jättevacker!Kyss

/Elisa

[hakkapelitta]
0

Tack själv lilla Kupidha!

flis
0

Fina bilder, fin kisse.

Helenaf76
0

Vackra tjejen!!

Nilla
0

Gud, så vacker hon är, Inger! Hon är allt en katt i min smak. Tack för att vi fick låna henne!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Mockfjardingen
0

Jisses så fin hon är! Vilken skönhet!

AFamosa
0

Hon är så vacker din Kupidha!
Såååå stilig mot det gröna ute också :o))

Hyacint1
0

En helt UNDERBAR Siames tjej, det blir inte lätt att hitta ersättare för henne……..Skrattande

tuska
0

# 9  Åhoj   inte ska Kupidha ersättas mot någonSkrattande  Den lilla juvelen är jag så rädder om    Eller hur menade du ??

Jag smyger in en bild på kusinen. Mina 3 pojkar vackra som attan har de blivit.   Har annons på blocket idag, dom är 11 veckor nu. Hoppas Hoppas att någon är intresserad nu bara.  Har märkt att det är lite dum tid att ha kattungar.

MijmuPix
0

Oh vad hon är fin lilla Kuphida! Skrattande En riktig liten prinsessa!

…och den lille gossen var sååå söt! Puss på honom!

Nilla
0

Jag gissar att Hyacint menade, att Kupidha blir svår att ersätta som "omslagsflicka"! Jag håller absolut med.

Alla månadskatter är dock unika och jag har ett ess i rockärmen även för Juli månad…imorgonkväll närmare bestämt. Flört

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Da er det bare et par dager igjen å nyte skjønnheten.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/