Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 1140 ggr
Liljekatten
0

Kalmar i helgen?

Är det någon här som ska ställa ut på Calmare kattklubbs utställning nu i helgen?

Jag är ju IDP:are så jag kan inte ställa, men jag kommer givetvis att åka dit och kolla in katter.

Liljekatten
0

Men hallå! Är det ingen här som kommer till utställningen???Förvånad Ossilian, du kommer väl iaf?

Labolinas
0

Jag kommer inte att åka men min kisse kommer. Han kommer att åka dit med delägaren som i sin tur får rapportera till mig så fort han har fått sin bedömning. Skall bli spännande då han har ställts två gånger innan med kanon resultat - BIV och BIS båda gångerna.

Kapusta
0

Jag ska till Kalmar på lördag. Det ska bli jättekul, har inte ställt ut på jättejättelänge.

iafia
0

#2  Ska bli super-spännande att höra hur det går för lillkillen!! Är det en eller två dagar?

Labolinas
0

#4Det är bara en dag, lördagen.

Avenacattery
0

Hade gärna tittat inom om inte jag varit tvungen att fixa till mitt tak i Norge. Ska börja kasta ner betontaksteinen nu till helgen… Sedan tar det nog en vecka innan den gamla flata norska takteglet ligger fint på platts. Men Kalmar och kattutstællning hade varit så fint.

Liljekatten
0

#2 Lycka till med din kille! Jag ska hålla lite koll. Glad

#3 Vad ska du ha med dej för katter?

Labolinas
0

Har fått reda på att våran lilla prins har blivit nominerad, så nu är det bara att vänta till panelen är färdig. Gissa om jag är nervös.

[hakkapelitta]
0

#8 Har du inga fler resultat? :D

Labolinas
0

Vet att Qrowntwigs Hattifnatten blev nom. Fertil hane samt Qrowntwigs Crem Puff blev nom Fertil hona och TetraFelines Abracadrabra blev nom Junior

TetraFelines
0

Här kommer lite resultat från dagens utställning i Kalmar (rätta mig gärna om jag har fel):

BIS ungdjur: FIN Kattilan Never Flying, OSH n25

BIS junior: S* Tetra Feline`s AbraCadabra, JW SYS n03

BIS vuxen hane: S* Qrowntwig Hattifnatten, OSH a

BIS vuxen hona: S* SiMyKeth GoldenSun of Okonorway, SIA a21

BIS kastrathane: S* Sandvretens Loch Lomond,JW, OSH n24

BIS kastrathona: PR& CH Marilljos Jennifer Lopez, SIA n

BareEssentials
0

Grattis alla till fina resultat

kalindas
0

Grattis!

/Elisa

Avions
0

Grattis alla!

Rithwa
0

Grattis till till alla vinnare och en extra kram och Grattis till Sun och Anna.

Rithwa
0

vilka domare dömde?  Var det många katIV?

Helenaf76
0

Grattis!!