Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 1316 ggr
Helenaf76
0

En ring

Måste bara få visa vad jag knåpat ihop. Efter lite pysslande och trixande fick jag äntligen ihop en kat. IV ring Skrattande En ring med en siames/orientalkatt på :-) Kanske inte världens bästa foton :-)

Connie
0

Jättefin, Helena! Vad har du gjort den av?

Helenaf76
0

Den är pärlad med pärlor som heter Delica (svart botten och vit kattkontur)med tekniken peyotestygn.  Mönstret hittade jag på nätet på någon sida med armband. :-) Hade önskat att pärlorna var lite mattare men tyvärr finns det inte. Roligt att du tycker den är fin :-)

ossilian
0

Uff, vad snyggt!!

kalindas
0

Jättesnyggt!
Själv saknar jag all typ av händighet då det gäller pyssel.

/Elisa

Helenaf76
0

Tack Skrattande

SacredSouls
0

Gud så stilig den var.Utrolig flott!

Du må jo lage matchende armbånd ogsåGlad Så kult det hadde vært.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

#6 Tack Skrattande Får nog göra ett armband också. :-)

Avions
0

Skitsnyggt!

Liljekatten
0

Jättefin! Du är så duktig, Helena!!!

Helenaf76
0

#9 Tack! Det är lite roligt att pilla med nya saker. :-)

[Tassy]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jättesnygg! Men visst finns det matta pärlor också, jag har själv några på smycke :)

http://siames.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=fc3b95ba-2029-4443-8bc9-8e52fef7236e&Filename=P1040075.JPG

Helenaf76
0

Jo, men inte i just den sorten eller så har inte den affären tagit in det. De sa att det inte fanns :-(

Då ska jag (om jag gör några fler ringar) se om jag hittar matta pärlor. Tack för tipset

Bokskogens
0

Å hur mycket kostar en sådan ring vid försäljning då? *ler*
Vacker var den! Ser fram emot att se ett armband

Helenaf76
0

#14 Det har jag inte funderat på :-) Får se om jag hinner sätta mig med ett armband i morgon. :-)

EvelynKatt
0

FINT!

Helenaf76
0

Tack :-)

Det blev ingen tid till något armband igår. Vi får se när jag hinner. Men jag lovar att visa upp det när det är klart. :-)

Attacks
0

Dette hadde du jammen dreisen i,kjempeflott!

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/