Cosmos på höskullen!!!

Vilket härligt tillhåll fär en katt! Måste vara mycket spännande saker som prasslar omkring i höet!
Vita fläckar på tassarna är ett genetiskt fel tror jag, som tyvärr blivit mer vanligt bland siameser och orientaler. Det börjar ofta som en liten prick på en trampdyna, men jag har aldrig sett någon som fått en helt vit tass förut. Det vore intressant att få veta vad han har för stamtavla då jag har en liten "forskning" om just dettta..;)

Vad mysigt han har det där uppe bland bjälkarna!
Spännande att han har fått en vit tass… min oriental Briza har pigmentbortfall på sina tramdynor, därför hon fick bli kastrat.

Åh vad mysigt o spännande!! Nu vill mina katter ha en höskulle dom också :-))) Alla katter och alla barn skulle någongång få uppleva hur roligt det är med höskullar. Cosmos är en riktig liten lyckogris, det är nog den vita tassen som ger lycka? :-)))
Louise
Jag tycker den vita tassen är råhäftig! Ååå, mina katter vill också ha en höskulle :D
Som barn fick jag verkligen uppleva glädjen på en höskulle, jajamänsan! Men Elisa - höskullar i Hälsingland är något alldeles speciellt, eller hur? ;-))))

Jo!!Cosmica sticker så fort hon kan när man öppnar dörren direkt till höskullen!!Cosmos e råhäftig!!Han e så coool!!Så inteligent!!Han busar o kommer på nya saker varje dag!!Han har jättelånga ben så allt ser så roligt ut som han gör!!Så om någon av de andra katterna har problem med nåt så kommer Cosmos å hjälper dem att till exempel öppna skåp o dörrar o så så att dom kommer åt!!Merlin vår avelshane bor i det huset höskullen är så att han brukar också klättra bland höbalarna:)En annan sak som e så häftig med Cosmos är hans huggtänder dom e superlånga så dom sticker utanför munnen,Jag har mätt tänderna mot våran stora schäferblandning,dom e lika långa,fast smalare..SÅÅÅÅÅÅÅÅ Charmigt!!!Mosse mus kallar vi honom för..Min lilla fladdermus:)Det har hänt att man gått upp på höskullen när det varit mörkt så DUNS har man en katt på axlarna!!Och näst intill en Hjärtattack!!

Vad annorlunda det ser ut med en hel vit tass.. har han kanske fått samma sjukdom som Michel Jackson? I så fall sprider det sig nog snart och plötsligt har du en FW istället :-)

Ja kanske han tjoar rätt högt också!!O gör liksom en moonwalk!!
Så fint han hadde det der og så vakker som han er 
#6 Haha 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilken fin utsikt han har där!