Platser kvar i kat. IV CCC
City Cat Club vill se era små godingar på vår sommarutställning 26-27 juli. Kasta er över datorn och anmäl! Vi har trevliga domare, sval ishall och gröna omgivningar, så vad väntar ni på ??
Plats: Vallentuna 2, 5 mil norr om Stockholm

Det blir utställningspremiär för Molly på den utställningen i klass 12 på söndagen, och hon kommer att vara 4,5 månad då.
 Träningen har redan börjat som synes, men hon är inte riktigt med på det hela ännu
(hon är 9,5vecka på fotot)
Vilken fin färg hon har, hon är verkligen vacker.
Jättefin är hon! 
Spottarna ser ut att spricka upp fint de också!
/Elisa

Tack #3 och #4 för de snälla orden.
Vilken skillnad att ha en mönstrad katt, en lite färgpalett som byter skepnad för varje dag, de svarta är ju bara svarta. Nu är det bara väntans tider för att se vad det blir för färg på ögonen, gröna just nu, får hon behålla dessa eller blir det åt det gula hållet som mamma Maja hade från början (blir bättre och bättre med åren och kullarna)? Har hört att de ska behålla de bebisblå så länge som möjligt, hur länge är det? Hon är så lik mamma Maja än så länge utseendemässigt, så varför inte få hennes brister också
, vek haka är redan konstaterad, men hon har snyggare profil iallafall.
Hoppas inte att du Carina tog illa upp att jag fortsatte lite utanför ämnet på inlägget och hoppas att fler katIV anmäler sina katter till er utställning/Helena

Jasså finns det plats kvar!!
Jag skickar in en anmälan senare ikväll. Håll en plats är du snäll ;-)
Kanske behöver ni assistenthjälp oxå?
Lina

hej igen - jag var för snabb där!!
Jag har ju nyfödda bebisar då om allt går som det ska så jag kan ju inte åka…
Fan åh synd. 
Lite utanför ämnet igen men får man vara nyfiken och fråga vilka föräldrarna till de kommande bebisarna är?
Jag har bara två möjliga ;-)
Men jag ligger lite lågt då jag vet att man aldrig kan veta hur det går.

Åhh, vill ju anmäla Kiku men har inte råd :(
Jag kan också gå assistent, om det behövs!
Men om du går assistent så får du kanske ersättning som motsvarar en anmälningsvgift ;-)

Carina - Varför har CCC beslutat att bara ha en enda monter på utställningen? Jag brukar alltid både ställa ut och sälja mina kattprylar (www.kattprylar.se) men hos CCC är jag inte välkommen att sälja mina saker. Det känns jättetråkigt och jag vet att utställare uppskattar att det finns montrar att roa sig med när väntan blir lång.

Hej Marina. Absolut inget personligt mot dig, vi hade planerat för ca 450- 500 katter och det var utrymmesbristbrist helt enkelt. Den som fick monterplatsen sponsrar oss med rejäla priser. Men som det ser ut nu är det trots allt möjligt att vi får dra ned på både domare och antal katter, så det blir troligen utrymme för fler montrar. Du kommer att få ett mail från vår ordförande med information.
Carina - tack för svar. Då håller jag alla tummar jag har för ett positivt besked angående montern.

#13 Jaaaa kom med Kiku, vill se henne igen
. Men det är antagligen lördagen du kommer med henne då förstås, suck, eftersom jag är där på söndagen, kram Helena
Jag har mailat och frågat nu! :D
#19 Ja :(
Det är ju på lördagen jag kommer isåfall :(((
Hade velat träffa lilla Molly också ju!!