PiaMia prinsessene
Dem er blitt litt over en uke nå, småjentene til PiaMia.
Vi fikk e-colie infeksjon og så mistet vi lillegutten. Det skjedde noe så vanvittig fort det der. Før man fikk blunket var det forseint. Og jeg har aldri før opplevd e-colieinfeksjon. Så jeg var jo ikke sikker på symtomene heller…man lærer så lenge man lever. Men vi berget iallefall jentene. Dem er sterke og ligger på pattene hele tiden nesten. Og dem begge har fått tykke bollemager. Takket være vetrinærene som har vært med min side, hele veien mens Pia var drektig og etterpå. Reddet vi disse småttingene som betyr så utrolig mye for meg.
PiaMia elsker morsrollen, hun er så dyktig med småttingene sine. Du ser at hun elsker det å være mamma, på hele hennes måte å stelle småtrolla sine på.

(N) Himmeltindens Dark Rose

(N) Himmeltindens Sherry my Rose

/Elisa
Det här är du och PiaMia värda, Aino! Stort grattis till de underbara små prinsessorna! Tråkigt med den lille gutten dock.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Vad tråkigt du förlora pojken men gud så fna flickorna är helt underbara och chokladpadda kan det bli bättre? Underbara små tjejer Aino
Fina bäbisar du har. Lycka till med de små.
Kjempevakre begge to
Så utrolig deilig det gikk bra med de to jentene. (Selvom det var veldig trist med gutten da)
Hva slags symptomer var det og hvilken medisin ble brukt ?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Så söta - puss 

#5 - dem ble kjempeslappe og sov mye. Vekten stoppet opp, og alle hadde diarè.
Jeg fikk DHS til både mammapus og til småttingene. Småttingene fikk i tillegg væskebehandling.
Nå har ingen diarè lengere og alle er pigge og friske. Hadde jeg skjønt dette litt før…hadde jeg kanskje berget lillegutten også. Som jeg i dag fikk obduksjonsresultatet på… e-colie.
#8 Å stakkars. Ja det går uhyrlig fort.Tusen takk for info.
Otroligt söta små tjejer du har! Synd förstås att lillkillen inte klarade sig. Det är alltid tråkigt när man mister kattungar.

Så flotte de er Aino!!
Det er så deilig å høre at det går bra med de to søte jentene :)

Fina små flickor!
Lycka till med de små godingarna! 

To vakre roser må jeg si meg enig i at de er :-) Det blir spennende og se hvordan disse små utvikler seg. Gleder meg til flere bilder. Gleder meg også til i sommer, for da skal jeg nordover og se de på ordentlig.
Tusen takk for alle koselige kommentarer. Dem er så søt småjentene. I fjor fikk jeg jo bare gutter. Så dette syns jeg er kos…
#13 - Gleder meg også til i Sommer. Og jeg gleder meg til Jendor kommer nordover. Han skal jeg "kosemose".

Så bra de oppdaget hva det var så tidlig. Vi mistet 4 kattunger pga e-coli en gang. Skikkelig trasig. Problemet er at noen typer e-coli er resistent mot enkelte typer anitbiotika og våre fikk feil type.
Vilka förtjusande små prinsessor!
Så sorgligt att höra att ni miste den lille gossen i kullen :-(
Nye bilder av mine små prinsesser. Som var 2 uker på lørdag.

(N) Himmeltindenes Sherry my Rose

(N) Himmeltindens Dark Rose

De er virkelig blitt lekkere med stor L
. Disse blir virkelig spenneende og se bilder av videre. Tror faktisk de er noe av det fineste jeg har sett på lenge.

Läckerbitar!! Mums!! 
Skicka hit dem! Vill ha!
/Elisa
Nydelige begge to
. Skal du beholde en selv?
#21 - jeg skal beholde en av di…allerhelst skulle jeg ha beholdt begge to. Men det sitter en oppdretter og ønsker seg en av dem…så da blir bare en av dem igjen her…om dem blir deffektfrie selvfølgelig :)

Dom är jätte söta
Nye bilder av småprinsessene mine…som er veldig, veldig aktive for tiden…Så det var ikke lett å få bilder av dem i dag.

Sherryrosa som blir igjen hos meg

og lille sjokopaddejenta.

Å så lekkre de er blitt. Det ser ut som du i hvertfall har fått en "ekstrem" ørepus. Denne gangen.

Så de vuxit! Riktiga sötnosar!! 
Så söta 
#24 Så store de har blitt. Og så nydelige begge to.
Lille sjokopadden så sååå deppa ut da
Herlige!!

Vackra prinsessor :D
Tusen takk for hyggelige kommentarer på min søtnoser. Begge har dem smeltet mitt hjerte totalt. Det blir vanskelig og selge sjokoladejenten, sikkert derfor hun ser deppa ut hehe,,,
Vad vackra dina små missar är.
Rithwa
De är alldeles bedårande bägge två! Vad kul att du ska spara en av flickorna! 
Fantastiskt vackra båda två!
/Elisa
Skjønne småjentan! Så flott at det går bra med dem begge! 
her kommer dagferske bilder av mine smånurk.
Jeg er helt, helt forelsket i min lille nye rose.

Sherry My Rose

Og Dark Rose som er til salgs
ÅÅÅ ja jeg er også forelsket i henne. Så kjempenydelige begge to.

Så fine de har blitt. De utvikler seg utrolig bra. De ser finere ut for vær gang det kommer nye bilder av de. To små spennede jenter, tror jeg de er. :-)
Gleder meg til onsdagen, for da får jeg se i virkeligheten.

Båda är jättevackra! Men på dessa bilder tycker jag bäst om lilla Dark Rose. 
/Elisa
Siden jeg har vært borte i helgen som var, fikk jeg sjokk da jeg så kattungene igjen her hjemme. Utrolig hvor dem vokser bare på noen dager, disse småttingene.
Og nå er dem blitt litt over 6 uker, mine sjarmtroll.

(N) Himmeltinden`s Sherry My Rose

(N) Himmeltinden`s Dark Rose

/Elisa
Oj så stora de har blivit! Mycket vackra ungar, Himmeltindens! 

Dom blir ju ännu mer vackra när dom växer 
Jättefina!

Helt underbara!!!!
Så store de er blitt. Og så vakre.
Oj som jenta du beholder lignet på Sony på det bildet.Herlig

#40 Super vakre er de begge to. Jeg var så heldig og fikk se de små vidundrene sist uke. Det stemmer det du har sakt hele tiden at de er vakrere i vikeligheten, enn på bildene. Venninnen min kan glede seg til om seks uker, for da blir den ene vakringen hennes.
dem vokser småttingene det er sikkert…
-rykende ferske bilder av PiaMia barna.
Syns dem er søte, selv om dem ser ut som kaniner ;))
Og nå venter jeg mitt første hvitflekk kull….jeg syns dette er så spennende og gøy.

De to der, er jo prikk like fine :-))) De ser ut som siamesiske tvillinger, bortsett fra fargen.
Inte ser de ut som kaniner inte! De är ju jättevackra båda två! Hade mina katter haft den öronplaceringen hade jag varit överlycklig…
Ska bli spännade att se vad det blir för kattungar i din bicolourkull…
Här blir nog ingen alls. Troligtvis så har p-pillrerna gjort att Skatan inte löper. Händer det inget på en månad så gör jag nog en fertilitensutredning på henne…
/Elisa
Nåå jeg vil vel ikke påstå at det der er kaniner nei 
Kjempenydelige begge to 
Johoo dem er kaniner…Hihi…neida dem ser ikke så allerværst ut…Men syns nok dem holdt ørene litt høyere på bildene, fordi jeg brukte viftepinne for å fange oppmerksomheten demes… Jeg er nok mer enn stolt over disse to. Barn av mine egene oppdrettede katter ;))
#50 - krysser fingrene for at du har løpetid snart ;-)
Ja masse lykke til med kullet såklart.
Glemte det i farten når jeg så bildene av de vakre små.
Du, paddan är ju något i hästväg! Med detta menar jag, att hon är något "ut över det vanliga"! Jag mycket om hennes ansikte…