Utökad familj!
Nu har jag bestämt mig för att Majas dotter Ödesby´s Limited Edition OSHa24 får stanna kvar hos mig.

Hon heter Molly här hemma och är en helt underbar individ, är smått förälskad
i henne. Hon är väldigt framåt och orädd men samtidigt gosig och kelig. Hon platsar in med Maja och Moa jättebra och gör dem än mer harmoniska och orädda också, den perfekta pusselbiten såg dagens ljus. Hon är så lätt att pyssla med, inga problem med mat, rumsrenhet, kloklippning mm. Hon kommer kanske inte bli utseendemässigt den perfekta orientalen men jag tänker iallafall pröva att ställa ut henne, jag tycker det är roligt att göra det. Jätteframgångar är inte det viktigaste, huvudsaken att hon trivs någorlunda med situationen.
Grattis, tycker du gör helt rätt som behåller henne. Ser fram emot att få se henne på någon utställning i framtiden.
Åh, vad kul att du ska ha kvar henne, grattis till din blå Molly :D
Underbart sött litet knyte! Ser ut som om hon vinkar hej till oss allihop!
Klart hon ska stanna hos er.

Grattis till lilla tjejen :D
Hon ser helt underbar ut!
Självklart ska hon stanna. Hon är ju jättesöt!
Men skulle du ångra dej kan jag nog klämma in henne här hemma..;-)
/Elisa

Vad roligt hon är så fin
Ja visst ska du ha tösen kvar, hon är ju grann och duktig. Hon har redan lärt sej att vinka.

Vilken söt tjej!

Vinkevink tillbaka!! Underbar liten tjej!!
Det ska mer till på en perfekt oriental än flashiga öron, klart du gör rätt!!!
For et herlig bilde.
Hun er jo kjempe vakker og spesiell. Gratulerer med en nydelig jente.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jätteroligt att du ska behålla henne! Vi ser fram emot att få följa hennes här på forumet. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Oh vad roligt att du ska behålla sötnosen!
Ser fram emot fler bilder på tösen 

Hon är jättesöt med fint orientaliskt uttryck, bred lång nos, sneda orientaliska ögon och stora öron som ser välplacerade ut. Om man ska vänta på en perfekt katt, får man nog vänta länge - varför inte behålla en riktigt lovande kattunge som denna under tiden? 

Gratulerer med en skjønn beholder 

Klart du ska behålla den vackra damen! Måste kännas väldigt speciellt att ha en katt som man själv har fött upp och följt sen dess första andetag.
Gratulerer med familie forøkelsen.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Det gör du helt rätt i . Grattis!

Nu har den lilla Molly blivit hela 13 veckor och jag tycker att hon är så lik sin mamma Maja utseendemässigt(trots skillnad på färg).

Tyvärr så går det inte fota mina katter med blixt framifrån, de bara blundar därför lite suddig bild.

är hon sover ser hon som bäst ut (och lugnet sänker sig över resten av familjen samtidigt
)
Känns fortfarande helt rätt att behålla henne.
Trots att hon haft sin bit i allt och studsbollsperiod ett tag(men det börjar försvinna nu, tack och lov) så har hon gått rakt in i mitt hjärta och kommer där förbli för alltid, liksom Maja och Moa alltid kommer att göra. Och i nuläget väljer hon mig framför mamma sin, mysigt värre.

Hoppas att hennes spottar utvecklar sig åt rätt håll också!
Så vakker hun har blitt.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Bit och studsbollsperiod :D
jag tycker hon är lika ljuvlig nu som då :D

Så vacker tjej!! 
Grattis till en jätte vacker tjej 
Sikken sötis!
mkt söt liten tös =)
Vilken snäcka hon är! 
Hon är underbar!
Här är även ett bevis på att hon inte blir så alldaglig som du trodde!
Hoppas att få se henne i verkliga livet framöver…
/Elisa