Eksotiske nordnorge
Til helgen skal jeg på utstilling i Harstad.
Nå er jeg på besøk hos Aino i Sortland. Her er det varmt og godt, fjellene ruver i bakgrunnen med hvite topper. Solen blinker i havet klokken rett før midnatt.
Aino og jeg tok oss en tur med våre håpefulle gutter på stranden, for en litt fotografering. Her er ett par smakebiter av utflukten.

Jendor

Sony
Alle bildene er tatt av Aino.

Vad mysigt ni verkar ha det!
Snygga strandkillar ni har. *ler* Fanns det några vackra damer att uppvakta?
Lycka till i helgen!

Jättefina foton! och katter.
Finns det mer såna bilder någonstans i nätet?
Härliga bilder på riktiga snyggingar!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Vilken härlig sommarkänsla man får av så fina bilder.

Läckra killar i en vacker miljö! 

Veckans badpojkar, så snygga

Oj vilka läckra bilder på läckra katter. Det är ju så härligt när dom får vara ute. Tyvärr börjar min kastrat tjata så när han kommer in igen efter att ha fått vara på en liten promenad. Mycket vill ha mer…
Så flotte bilder. Det av Jendor var helt nydelig.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jeg må jo si at Jendor er en meget vakker katt. Flott bilde!
Vilka fina sommarbilder! Herrarna Jendor och Sony måste ha imponerat på alla som såg dem, vilka ståtilga katter de är! 
Vi har hatt en fantastisk uke jeg og av Zimizzimo, masse koselige turer her i vakre vesterålen og en morro tur på utstilling i helgen.
Min Hvitflekk Marry ble BIS begge dager, med konkurranse av flere nydelige katter.
Min Juni ble Champion og Bell Canto ble nominert. Stilte bare disse. Men til høsten får jeg ett parr til og stille håper jeg:)
Ziamizzimo`s sin Jendor ble slått ut begge dager, men nominert på søndagen.
Det var masse konkurranse i Harstad. Kan ikke huske det har vært så mange katter i kat. 4 på en utstilling i nordnorge før. Kan ikke huske antallet katter, da jeg har forlagt kattalogene. Det er iallefall morro på utstilling, når det er mange katter og konkurranse, syns nå jeg…Og godt og se at Kat. 4 også vokser i omfang i nordnorge.
Uansett en fantastik uke med mye koselige hendelser, som gjør det morro og treffe kattefolk som bor langt unna:)
Grattis med kjemperesultater. Hørtes ut som dere hadde en flott uke.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis till resultaten :-) Jätte fina kissar!
Gratulerer så mye med flotte resultater på utstillinga i Harstad! Det var kjekt å endelig møte deg og Bente!

Jeg har hatt en super uke i nord-norge :-) Vi hadde flott vær hele tiden. Solen skinte like godt kl 02.00. Som kl 14.00. Det er vi søringer ikke så godt vant med :-)
Kjempehyggelig var det på utstillingen også. Jeg møtte mange hyggelig mennesker. Gøy var det og treffe deg lisme, siden jeg ikke har truffet deg før. Det var korselig og se lille Shine on You igjen. Vil også gratulere deg med veldig gode resultater på utstillingen begge dager. 
Jeg kan anbefale på det varmeste at flere legger turen nordover for og gå på utstilling. Ordentelig korselig er det. Spessielt når været er godt.
Tusen takk Bente! Lille Shine On You (Soy som er hans nye kallenavn - han har bare 5 -6 stk
) er faktisk blitt ganske stor! Det har ikke jeg sett før jeg kikket på bildene fra utstillinga. Store, lille, gode, tøffingen! Tusen takk for prinsen!

#16 Kjært barn. Har mange navn, vet du.