Underbara sommar!!!
Vilka underbara sommarbilder! Så fint ni har det!
Och en vekling som jag blev såklart alldeles hjärtsnörpt av Dixie och Harriet-bilderna, ack vad söta de är…!
Så fine som kattene dine er Connie.

Vackra katter du har!

Ja, visst är det som att livet kommit åter ;-) Vi njuter också för fulla muggar.
ps. jag slutade röka för sex år sedan, men ditt stileben på första bilden gör mig såååå sugen ;-))
#7: Min sambo slutade röka för 11-12 år sedan, därför praktiserar jag stort sett "uterökning". Bortsett från på vintern, då har jag givit mig själv lov att röka i köket – med fläkten över spisen på för fulla muggar…
Min sambo tycker att jag kan röka var jag vill, men det tycker inte jag. Gillar inte röklukt i huset, och dessutom vill jag inte utsätta mina små katters lungor för alltför intensiv passiv rökning.
För 100 år sedan slutade jag dock röka i 7 år. Men det var för att jag blev gravid. Men när jag skilde mig från mina barns far och drog ned till Paris för att träffa gamla vänner, så trillade jag dit igen. Första bärsan på en trottoarcafé, omgiven av rökande fransmän som överröste mig med tröst och cigaretter; det var omöjligt att motstå. :)
Jättevackra bilder på katterna!..:-)
/Elisa
Vilka underbara bilder på fina katter

Härliga bilder på ljuvliga katter

ååå vad härligt att sitta uta med sina katter och myyyysa.

Åh vilka härliga bilder!!!
Och villka söta kissar!
Ja visst är det härligt med sommaren! Efter dina bilder känner jag verkligen att vi måste ta och fixa till vår balkong nu så att katterna (och vi) kan börja vara där. Vågar inte ens gå ut där själv då dörren inte går att stänga från utsidan och jag är så rädd att någon katt ska slinka med ut, vi bor på 3:e våningen mitt inne i stan…
Härliga Paddor!
Så herlige bilder Connie.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Åh, jag måste fota min balkong nu också med katterna på, när det börjat grönska därute :D
Jag praktiserar också uterökning - året runt! Gillar inte heller röklukt inomhus och dessutom har jag aldrig gillat att röka inne, smakar inte gott?
Fula, fina Olivia, men i solsken ser du ändå bra ut ;-)))
Har inte du finskt påbrå, Hakkapelitta? Klart du föredrar att stå ute i 20 minus och röka då! :)
Fast jag är nog lite enig med dig; det smakar mycket bättre att röka ute än inne.
Vill gärna se bilder av din balkong med katter och/eller grönska!
Underbara sommar, sol värme men idag har det varit alldeles för varmt stekande sol het medelhavsvärme, sommaren är här.
Rithwa
Jag ska fota balkongen med katter och grönska i helgen, lovar på hedersord :D
Jag kanske skulle fota köket också, där har jag nytapetserat och syréner ;-))
Hehe, jo, visst har man finskt påbrå, men det är nog väldigt långt tillbaka i tiden! Men åh andra sidan, en fördel med att bara röka utomhus på vintern är att det inte blir så många gånger om dagen! ;-)))
Underbar bild på mor och dotter där :)
Jeg vet hva hagen din trenger,et badebasseng!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#24: Tror ikke det hadde hjulpet, for vi har vanningsforbud. Tror neppe det er lov å fylle et baseeng da???
Hvorfor har dere det? Er det noen kommunal bestemmelse?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#26: Det har ikke regnet på evigheter. Vannreservene begynner å tømmes for folk har vannet ekstremt. Det er stor skogbrannfare, alt er tørt, nesten svidd, så det skal ingenting til før det begynner å brenne.
Vi får vanne med kanne eller håndholdt slange med munnstykke annenhver dag i hagene våre.
Ja,skogbrannfaren er nok stort over mange steder. Bøndene sliter nok også nå,fordi gresset ikke gror nok i slotten. Både fordeler og ulemper med det varmet været.
Blir savnet etter en dukkert for stort,i nære omgivelser,så får du komme en tur hit. Vi har ikke mange meter til stranden, Privateid er den egentlig og.

Så fine bilder Connie. Dixie er den vakreste padda jeg vet om :-)