Balinesflickor
Har precis börjat lära mig hur fotoalbumet funkar
och fickl lust att lägga upp bilder på några av mina bali-flickor här.
Vinga och Joséphine
[](javascript:void window.open('Slideshow.aspx?Login=MalinL&&BinaryId=d4f97f47-52af-4be1-b555-21b26709cae9', 'slideshow', 'width=750,height=550,menubar=0,resizable=1,scrollbars=1'))
Joséphine igen
[](javascript:void window.open('Slideshow.aspx?Login=MalinL&&BinaryId=58fce4b9-713a-4c3b-a09f-a95a7a2dbdab', 'slideshow', 'width=750,height=550,menubar=0,resizable=1,scrollbars=1'))
Missy
[](javascript:void window.open('Slideshow.aspx?Login=MalinL&&BinaryId=f4f62b4b-f4c1-4fb8-9b1b-364d2bbfd0f7', 'slideshow', 'width=750,height=550,menubar=0,resizable=1,scrollbars=1'))
Missy igen
[](javascript:void window.open('Slideshow.aspx?Login=MalinL&&BinaryId=99438c61-9cf4-4e78-99bb-c0863be57676', 'slideshow', 'width=750,height=550,menubar=0,resizable=1,scrollbars=1'))
Hmm, vad små bilderna blev 

Jag gick direkt till ditt fotoalbum (på din sida) och där är bilderna kalasfina OCH stora om man väljer den snygga bildspelsfunktionen…vilket jag rekommenderar alla att göra :-))
Vackra Balineser!!!!!!!!!! Tack för dom :-))
Tänk att det finns så många fina balineser nu för tiden? Jätteroligt att se. Det är något helt speciellt med en elegant kat.IV-katt som har de där lyxiga svansarna. Jag får en så härlig "Hollywood-känsla". :)

# 1: Stora eller små bilder; STORA skönheter är de i alla fall dina fina balineser! 
Dem er nydelige alle sammen 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Tack alla, vad snälla ni är.

Vilka fina Balineser!
Jeg har også vært å sett på dine balier å dem er veldig fine.
Nydelige alle sammen. Jeg liker så godt lille Joséphine.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Nydelige balijenter! Men savner bilde av Saga
Hun er også vakker!
Wow! Vilka brudar alltså :D
Jag är så svag för blåpaddor 
Men det har väl inte någon lagt märke till, haha! 
Jätte vackra!
Tack tack 
Ok här är en bild av Saga också, har tyvärr ingen som är precis nytagen så den här får duga, tyvärr syns inte svansen så bra.
Saga är jättesnygg! Snobbigt uttryck. :)
Saga er bare så fin. Er ho blåskilpadde?
Saga tackar för komplimangerna ;)
# 16 Ja hon är blåsköldpadda, blåsköldpaddstabby närmare bestämt
.
Saga er bare så vakker! Se det uttrykket, og SE den øyenfargen! Den kan MANGE siamesere se langt etter!