Havererad dator...
Min dator har kraschat och det jag hade på hårddisken,är ett minne blott. Nu är den inlämnad och har jag riktigt tur, fixar killen en backup på de ca 2000 bilder som jag har i datorn…för en femhundring.
Puh, jag kan varken uppdatera blogg eller hemsida. Vad gjorde man innan Internet fanns? Nu sitter jag här på ett Internetcafé!!!
Kort sagt, jag kommer inte kunna vara inne på Siames i Fokus mer än några gånger per vecka den närmaste månaden. Datorn ska iväg på lagning så fort jag fått ut mina bilder ur den.
Canoodles håller i trådarna så länge. Maila henne om ni undrar över något.
Jag vet att det fina vädret lockar och att livet består av mer än just Siames i Fokus, men glöm inte att skriva ett litet inlägg ibland!
Ps. Vi kan väl säga, att jag "tagit mig lite semester"? Jag har dock redan abstinens… 
Kram Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Åh, hoppas bilderna går att fixa
.

Jädra otur du!
Hoppas att det ordnar sig!
Njut nu av semestern! Hehe… 

Usch, vad jobbigt! Hoppas verkligen bilderna går att rädda, de är ju guld värda.

Det er kjempekjedelig når slikt skjer!
Men heldig er du som får fikset det så billig!!
Her hvis jeg skulle sendt inn min til dem som fikser slikt kom det på minimum 10 000 NOK
Og hvis den måtte fikses på en spesiell måte ble det enda dyrere - om de kunne fikse den..

Har just haft vår dator hos en bekant på lite hälsoundersökning. Fy vad handikappad man blir!
Det er er bare så kipt.Har også vært ute for det en gang. Håper du er heldig å får ordnet det.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Där ser man… hur viktigt det är med säkerhetskopior.
*går på en gång och gör ytterligare en kopia på en extern hårddisk*
Hoppas det går bra med dina foton!
Jag har fixat min sons dator och nu går den att använda så länge, halleluja! 
Men min websida kommer jag inte åt…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Det var bra. Vi kunne jo ikke ha en hel mnd uten deg da Nilla. Håper bildene går an å fikse.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Har du inte dina ftp-uppgifter sparade? Till hemsidan alltså?
För den ska man kunna komma åt utifrån också. Maila till din host och be om inlogg och lösen och allt vad som kan behövas för att nå den via ftp!