Liten har blitt stor
Noen her som har hatt kresene kattunger?
Mitt nåværende kull har vært kroniske.Og Decibell har ikke fløte i puppen til alle til dem er 9 uker liksom. Mine spiste da boksemat.Mjau og Sheeba,ingenting annet ville dem ha. Da dem var vel 7 uker gikk dem med på å spiste iblandet tørrfor. Andre ting som rå kjøtt ingredienser av ymseslag rynket dem på nesen av.
Resultatet var nå likevel ikke ille,dem vokste jo og la jo på seg. Unntatt en av jentene. Som 5 uker veide hun 298 gram. 8 uker veide hun 500 gram. De andre lå ca på 500-600 gram som 5 uker,og rundt 900-1000 gram rundt 8 uker.
Ble bekymret for min lille Mini.Men hun har alltid vært småspist,selv på puppen.
Da dem begynte på tørrforet som 9 ukers bebiser,så sa da bare poff og dem la på seg i en mye raskere fart. Så nå spiser dem masse tørrfor,dem får forsatt sheeba i blandet baby kittens til kos på kvelden + 2 porsjoner med rått kjøtt.Enten kjøttdeig eller biffstrimler.
Minstejenta veier nå 1100gram,og er 12.5 uker.
Så jeg er kjempeglad.
Sånn til en mager trøst,om dere har en virkelig Mini en gang senere. Nå trenger jeg ikke være redd for om hun ikke har nok vekt på seg når søskene flytter,dem som skal flytte ut. Men hun skal nå være hos oss til august,for da flytter den nye eieren ned til Sørlandet.
Mange syns boksemat er toppen,og nok for en voksende kropp.Kanskje,men mine ville ikke ha AD eller kittens variantene. Så jeg elsker oppfinnelsen av tørrforet jeg,samt at kattene mine liker rått også.
Hun så rett og slett syk ut,bare skinn og bein,men hun ville jo ikke ha mat overhode,og dyrlegen sjekket henne opp og ned,og fant ingenting galt med henne.Ikke skal hun til avl uansett så,hun er den perfekte kosekatt.
Her er hun 4 uker,og sånn syns jeg ikke 4 ukers sunne orientalere skal se ut.Hun var ikke noe behagelig å ta i heller,var jo redd for å knuse henne :

Sånn ser hun ut som 12 uking:

(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/