OT: Ljuva 80-tal
I brist på TV har jag fördrivit ganska mycket tid att titta på olika gamla 80-tals videos. Riktigt kul faktiskt!
Denna video hade jag i den närmaste glömt att den fanns. Tror t.o.m att den varit etta på Tracks en gång i tiden. Den är fruktansvärd, men samtidigt kul..
Videon jag pratar om finns HÄR
Lägg gärna in gamla roliga eller bra musikvideor som ni minns…
/Elisa

Hahaha…jaaaa! den ja!

…and how about this :-)
http://youtube.com/watch?v=wX2bjYmUM5U
Var såg jag den här videon för första ggn? Jo, Jacobs Stege förståss, ironin är ju tydlig men kom ihåg hur jag kreverade av magsmärtor var gång jag hörde den, nu tycker jag att den är rätt så kul faktiskt :-))
Jag tycker faktiskt den är ganska bra. Trots jag är ganska allergisk mot Opera..
/Elisa

# 8…ja hur tänkte du då?????? 
Man kan ju undra…
/Elisa
Jag gillade också Ultravox skarpt! Nu är jag riktigt ful och stoppar in något som inte alls hör till tråden. Hrmf…dregglar ihjäl mig över Jared Letho. Mitt favvisband!!!
http://youtube.com/watch?v=sCz99LNk548&feature=related

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

…kände för att se mer 80-tal och Jacob Dahlin, sökte på youtube och jacobs stege- Nostalgikick! Fanns ju en hel del kul upplagt.
Louise
Vi får göra en ny tråd. Sjungande snygga skådisar…;-)
Lite Russel Crowe
/Elisa
På tal om snygga pojkar…
Som lite X-men skadad så dräglar man ju ganska mycket över Hugh Jackmans Wolverine…
Här är en liten film med snyggingen. Kanske inte vad man väntar sig av "wolverine" men killen är ju t.o.m sexig när han spelar homosexuell…
Roligt klipp… inte 80-tal
/Elisa

Russel Crowe…jovars….men lite för mycket amorbåge för att vara manlig :-)
Vill se mer roliga videos, tråden började bra :-))
Sorry!!! Här kommer en riktigt klassiker, "Tainted Love"! Håller än idag, ju! Vilken gammal nucka man har blivit, va…
http://www.youtube.com/watch?v=0QBvIyX6OJU
Fast den är bättre med Marilyn Manson. *i mig bor en gothrockare, fast det syns inte på utsidan*
#14 Ja takk der kunne jeg ikke vært mer enig. Mørk ,mystisk og sexy 
Ikke 80 tallet da,men smilet til han her får meg ned på kne
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Oh en av mine favoritter fra 80 tallet (eller var det tidlig 90 kanskje)
Enigma: Return to innocence
Lite Will Smith Summertime
/Elisa

Har tråkigt på jobbet, nu vill jag att damerna här bjuder mig på mörka riktiga män…inga magra små seniga sushi-spindlar :-))))
Vad är "riktiga män" för dej då?…
/Elisa

:-)) självklart skall "min man" kunna hantera ett kavalleri av hästar med en hand…ha en mörk sängkammarblick som Elvis….en rasp i strupen som Marlon Brando…tung andning genom näsan som Jeff Bridges…typ….och han får inte äta sushi.
Kan han sjunga gör det inget…vad spelar mindra roll bara känslan finns :-)
ähhh du vet Kalinda- en man helt enkelt :-)))
#25 Hahaha "seniga sushi-spindlar" Den var god!!
Ja du legger lista høyt med alle de i ett…hmmmm. Må tenke litt og prøve å grave frem en mulig kandidat til deg 

#29 Miaooo! sniff sniff..olja & läder mmmm Miaooooo! 
Eftersom min favorit för tillfället är Hugh Jackman som är farligt snygg. Så får du en bild på honom här… 
Killen är inte bara snygg! Han är en trogen familjefar som älskar sin fru och sina barn. Är en äkta gentleman och inte divig överhuvudtaget! Tycker om djur gör han också.
Altså i mitt tycke en "riktig man".

/Elisa
#29 -Jaaaa, för fasen!!! Keanu hör också till mina favoriter! Jag faller för mörka, mystiska män. Oftast musiker, kanske inte alltid den idéaliske familjetypen direkt. Det är nog därför jag är ensamstående….
Jaa, Louise, jag kan hålla med om att Jared Letho är en spoling/sushi-spider. Men ack så ljuuuuuuv…

Gillar inte 80-talet egentligen…
men har alltid tänkt att Russell Crowe har the sexiest voice in the world! Hur kan en man låta så hmmmm - honung och whisky?! 
#31 Joda, var jo litt mandig over han på det bildet. Men liker de litt råere jeg
Han så litt for snill ut.Haha.
#32 Jepp,min absolutte favoritt. Hadde det ikke vært for Knutemannen så hadde jeg nok giftet meg med Keanu 

De ska ju vara snälla!
Ser han råare ut på denna bilden då? 

/Elisa
Måste säga att denn trå har fått en helt annan vändning än vad som var tänkt från början…
Hur gick det till att lägga upp gamla 80-tals Videor till att visa snyggingar?
Nilla.. skäms på dej! 
/Elisa

^ Man pratar om vad man tänker på 
#36 -Jaaaaaaa, det var mitt fel!!! 
Men jag gjorde faktiskt ett försök att återgå till temat, med inlägg nr.19…
Jovisst..;-)
/Elisa
Måste ju också bidra lite, här är Paula Abduls Opposites attract. http://youtube.com/watch?v=FbknGnZXHUk Min dotter var ca 1,5-2 år när denna låt spelades flitigt på MTV och vad hon än höll på med så slutade hon när denna låt började och hasade sig upp i soffa och satt där som ett ljus. Detta kan kanske förklaras med att Paula dansar med en tecknad katt i videon. Konstigare var att exakt samma sak hände när de spelade Madonnas Vogue http://youtube.com/watch?v=n9Jy5842r8Q Vad som kan tilltala en 2-åring i den videon kan man ju undra…..
Mitt bidrag till snygging-listan ser ni här. I alla fall om vi fortfarande håller oss på 80-talet….
…dregel….

Paula Abdul videon var kul…:-)
Mel G var absolut en snygging på 80-talet. :-)
/Elisa
Riktig sexbom i den videon eller hur?…*asg*
/Elisa
#45 Ja, en riktig sexBOM!!! 

:-)) trådar kan verkligen ändra karaktär, jag missuppfattade lite från början, hade tråkigt redan då på jobbet och klämde i med ett svullet italienskt skämt där man ironiserar vilt över smäktbalader gm tiderna
#37…just så ja :-)))…..sen tror jag visst att jag bad om ögongodis i går?
men man är ju inte mer än människa

#33 Jaaa det har han!
#35 Joda,men jeg kunne klart meg uten skinnskjegget
Mel Gibson ja han var en flott fyr. Husker jeg likte han godt.
#41 HAHA Jim Carrey er herlig!! Filmen Liar,Liar og scenen i rettsalen.Jeg ler så jeg griner hver gang.
Musikk fra 80 tallet..hmm, denne sangen her var en favoritt og jeg så de live i Skedsmohallen.Fikk ikke lov av mamma men snek meg ut. Var en smule ramp som liten jeg
Def leppard og Love bites:
Tyckte din italienska smäktbalad passade in perfekt! Tanken var ju att hitta videos från 80-talet. Sen om de var bra eller inte kvittar.
Lagde ju själv in några hemska såsom första videon och NKOTB videon med mera..
/Elisa

:-)) 70-och 80-talet kryllar ju med tönt-videos som är roliga att se igen, sen finns det ju massor av bra och seriösa videos också förståss. Gillar artister som vågar göra parodi på sig själva typ en annan JacobDahlin gäst …då det begav sig…
http://www.youtube.com/watch?v=UvDaBfZPZ5A

Jacobs Stege var ett roligt program många speciella artister där…
Försökte hitta vidoen med Princess Stephanie men den fanns inte på you tube.
/Elisa

Ni skrev om Russell Crowe så därför vill jag rekommendera denna film "A beautiful mind". Den handlar om John Nash som fick nobelpriset i ekonomi när det nu var. R.C. spelar John. Han lider av schizofreni och filmen handlar om relationen med hans hustru. Henne beundrar jag stort. Det är enastående att orka leva med en person som lider av en psykiatrisk diagnos. Filmen är mycket bra och den fick 4 oscar 2001 bl.a. för bästa film.