Kanskje du må finne en tolk,så ikke helgen blir ødelagt 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Hon ligger nog bara där och väntar på bättre tider tror jag…
Electra har den där härligt grymma Orientalblicken som jag bara älskar! Min Spidde har den också…
/Elisa

…lite under lugg, fräck look har hon! Lite "löpsk" ser hon också ut :o)
Ja jeg synes det ser ut som hun tenker "hvor pokker har du gjemt min kjekke date matte,du loooovte meg at han skulle være her nå"
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Kan hon inte ta och överföra lite av de tankarna till Skata också? För Skatan verkar ha mestämt sig att vara livslång oskuld…
/Elisa
#5 Usj, ja jeg har en frøken pryd her hjemme nå også.Den flotte gutten på besøk (og han har jo vært her flere uker nå) Men vil Josefine løpe fordet..neida..grrrrrrrrrrr
Tycker de borde börja löpa snart. Solen skiner och varmt är det!
Problemet jag har här hemma är att Spidde inte gillar att Odin uppvaktar Skatan. För Skatan är Spiddes flickvän!
Inga direkta slagsmål ännu, Odin är för feg för att försvara sig. Men det kan bli svårt när Odin väl får parat och blivit tuffare.
/Elisa
#7 Kanskje du skulle satt de på samme rom (Skatan og Odin) Det kan jo være hun hadde kommet i gang da og han hadde turt å nærme seg henne litt mer.
Nåja nå har ikke samme rom hjulpet her da
Men det kan jo være Josefine bare har bestemt seg for at hun ikke vil ha den vakre gutten.Dumme katt
Hun vet ikke hva hun går glipp av tydeligvis.
Så fort hon börjat löpa kommer de få vara i tvättstugan. Men vill inte ha dem där ännu.
Skatan vill nog inte ha Odin heller. Men vi elaka uppfödare bestämmer åt dem vilken hane de ska tycka om…
/Elisa
Jag tror hon vill leka med dig. :)

#10 Och precis där går min gräns som kattägare…;-))