Sverige vs Norge
Noen som skal se på Eurovision song contest i dag da?
Jeg tipper at Norge gir Sverige 12 poeng som alltid 
Også får vi tre poeng tilbake..haha.
Heier på de fra Azerabaijan og kanskje han ekstremt kvalme russiske (sangen var pen,han var…hmm.. nei)
Lykke til med sølvkjolen
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jeg visste ikke at det var Grand Prix nå? Har ikke fulgt med. Har Norge noen bra låt, da? Og hvem er den norske artisten? Och den svenske?
Ja, jag ska titta! Det är tradition, hur usla bidrag det än är. Vi laddar upp med chips och dipp här hemma!
Jag tror inte på vinst för Sverige. Hoppas Charlotte fattar att hon måste byta klänning innan kvällen, för att sticka ut. Designern Lars Wallin borde suttit uppe hela nattet och sytt på en ny galablåsa…
Ukraina sopar nog Charlotte av banan…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Har inte kollat så mycket. Men här är Charlottes bidrag
Alla bidrag finns på http://svt.se
Har ju ingen TV så jag tittar lite där.
/Elisa
#1 Maria Haukaas et eller annet..(hun som var med i Idol) synger den norske,litt fengende er den jo. Har du ikke lest aviser og krisen med sølvkjolen til hun svenske altså
(en i finalen som hadde nesten helt lik)
#5 Ja helt nydelig 
#2 Ja vi har det som tradisjon vi også.Lager alltid fondue og koser oss.Selvom de fleste sangene er dårlige er det jo gøy.

#1 Jeg liker det norske bidraget veldig godt. En fengende låt som passer til GP. Ellers har jeg ikke hørt så mye på de andre låtene.
Den norske låten er skrevet av Mira Craig da hun var tenåring, og Maria Haukaas Storeng er riktig artist , hun har en stor stemme
Desverre får jeg ikke sett finalen i kveld. Jeg får besøk av en kattungekjøper fra Frankrike som kommer å henter SunQuest
Karitzy(。❤‿❤。)
#7 Å så trist da. Lykke til med reisen til SunQuest.

Ja, man savner de små skjønne "bandittene"
….men jeg vet at SunQuest får det som "plommen i egget" hos Corinne på den franske rivieraen
Karitzy(。❤‿❤。)