Sit'ups Panchito Sit'ups

Hahahaha….tagen på bar gärning!

tänk att inte matte förstår att det kallas för pondus när det sitter på karlar!!!!
Det er praktisk med "rimi pose" eller reservelager til eventuelle dårligere mattider
Pen kastrat likevel.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Så vacker! Så vacker!
/Elisa

Vacker kisse!
Man ska ha lite att hålla i när åskan går !
Så vakker han er Louise.Statlig og flott sten-løs herremann.Hvordan går det med de vakre barna hans? Får vi se nye bilder snart?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Fina bilder, stilig katt!
Mina fetknoppar har den goda smaken att krypa så lågt efter backen att det fina hänget dols av gräset hahaha

Hahaha, naaawww klart man slappnar av lite när man tror att ingen ser, och så kommer det en sån där paparazzi! 

:-)) stackars pancho utsatt för mattes små gliringar men visst är det väl så att buksvallet finns i vissa linjer och hur snygg o slender de än är så hjälper inga sit up's i världen för detta lilla extra häng-gos ;) Jag tog bilderna igår men de ljuger faktiskt på en punkt- han ser ju så ljus ut i solen på bild men har i själva verket mörknat en hel del under vintern.
#7 Jo helt nya bilder på Pancho's småttingar finns- funderar på om jag skall lägga dom i albumet- eller ny tråd (är en velig Våg/Libra så jag kanske har funderat klart till kvällen :-)))

Skönt att se och höra :)
Simeon har en likadan väska med sig, men han känns inte fet - bröstkorgen känns direkt under huden, och han är muskulös och smidig - trots hans lilla buksvallet.
Fin katt du har!

Vad fin hon är! 
Har du funderat färdigt nu? Jag längtar efter nya bilder ;-)
ps, jag röstar på ny tråd istället för albumet.

# 13- NU har jag funderat klart :-)))…näää glömde faktiskt 
Jag har laddat upp bilder på bebbarna…och lite annat i fotoalbumet men bilderna på de små är två veckor gamla nu och mkt har hänt, de växer ju så fort. Jag skapar en ny tråd så fort som jag tagit lite mer bilder- lägger upp dom dagsfärska då :-))
Louise
#14 Hahaha så mange herlige bilder med bildetekst til.Super nydelige typiske Louise bebiser
Ja vi får få en ny tråd med ferske bilder.
Og hva med lille Blomma? Jeg ønsker meg et nytt bilde av henne også.
Jag kan bara hålla med # 15! Underbara "lemurer" & solkatter
, små som stora!

Tack - kul att godiset gillas :-))
#15 :-)) Lilla Blomma (Salali) har flyttat ut för ett bra tag sedan och själv glömmer jag kameran då jag hälsar på
Jag har laddat kameran! misstänker att det blir helt -uppåt väggarna-galet i morgon. Jag har fått min beställning på en "engelsk" romantisk tapet som skall upp i en liten kammare…hur nu det skall gå till? ;) kanske kan jag hålla katter o bebbar utanför arbetsplatsen….eller så blir det en ljuvt silkesbeklädd yvig rosentapet med andra vilda inslag….
;-) Louise

Herlige bilder - jeg gillar dine vakre godisar:)) sjokolader med tabby glasur….mums
Karitzy(。❤‿❤。)
#18 Hørtes ut som en lekker tapet. Så flink du er.
Ja da får vi vel smøre oss med tålmodighet mens vi venter på ny tråd med bilder 
§14: Kattungarna är såklart underbara, men lemurerna!!! Jag bara älskar dina lemurer! :)

Han är jättefin, med mage och allt
!

- VA!!! (igen..) Det var säkert en synvilla matte…en solkatt kanske? Kolla in den här siluetten *stolt* :)