Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1317 ggr
SacredSouls
0

Bilder fra Lirak 10/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jeg skulle jo ta masse bilder,men etter at Messi ble nominert så gikk jeg bare rundt å var kvalm og svimmel og glemte alle bildene jeg skulle tatt Generad Her er noen iallefall.

Pernilles/Oscarsines Emma:

Og Pernille sin Blue hos dommeren

Heidi sin Sivert med kosebamsen sin Heffalumpen Kyss

Sivert og min datter Maja kjeder seg litt

Caroline sine helt fantastiske importer.To katter man virkelig ikke kunne slite blikket vekk fra.

Nominering hos den ene dommeren.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Jättefina bilder!

Grattis till alla vinnarna!

/Elisa

HeidiK
0

Oi så fiine bildene ble!

Sender du noen privat om de ble brukendes? Skrattande

Nonimonos
0

Messi är så fin så fin - det var en glädje att bli slagen i panelen av en sån hona hoppas jag Iggy tyckte. Han sov sig iof igenom panelen så han märkte nog inte så mycket. Hoppas få se fler bilder.

Nilla
0

Vad fina bilder du har tagit! Jätteroligt att se.

Tack för att du delar med dig av dagen! Grattis återigen till Messis framgång! Glad

Ps. Sivert…woooow, han är läcker den gossen! Grattis Heidi, till Siverts Premier-titel och BIS!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

ramithi
0

Gratulerer Line høret det ble BIS på deg på LIRAK i går. Så du er vel ikke til å snakke til resten av uka tenker jeg. Du svever vel på ei sky.

Helenaf76
0

Jätte fina bilder. Och stort GRATTIS till alla vinnare!

SacredSouls
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kjempegrattis Heidi med Sivert sin tittel og BIS. Så gøy det var. Nå når du har sagt det så kan jeg jo legge ut dette bildet av deg og Sivert også. (har sendt deg alle bildene på mail)

Også dette blinkskuddet. Jeg ser jo helt forelsket ut SkrattandeGenerad

og Sivert igjen tilslutt

Attacks
0

Så mange flotte bilder!! Blue har bare noen helt fantastiske gode lenger. Sånne lengder vil jeg også lage. Emma,snart kommer jeg og leker med deg.

På de utstillingene Sivert er på,så syns jeg synd på alle dem som er assistenter,om det blir dem som må holde han i strekk Skrattande

Caroline sine skjønnheter gjør nesten vondt å se på. Tror dem heller har godt av litt fjell luft på landet,som hos meg feks Cool

Line,det ser ut som du holder Messi for ørene på de nederste bildene,så ikke hun skal høre hva mannen i mikrofonen sier….haha. Og ja,du ser helt blendet ut av han Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

#8 Haha, Ja jeg måtte sensurere serenaden han sang der Skrattande var ikke for unge Messi ører den nei.

MijmuPix
0

Vilka fina bilder!
Av Siverts mycket stolta min att dömma ser det ut som att han berättar för sin vän Heffalumpen att han blivit både BIS & Premier! Skrattande Heffalumpen ser myyycket imponerad ut!

Caroline22
0

Wow så mye flotte bilder;-)) Du har vært super flink!!

Det var en super hyggelig utstilling med masse flotte katter…Din lille paddelure var en av høydepunktente!! Wow hunn er super flott og nydelig og ta i..Super kropp, farge og type!!! Grattis til alle BISer..Sivert var også en dødskul katt med flott look!!

Caroline

Avions
0

Underbara bilder!Skrattande

Connie
0

Hehe, bildet av deg og Johnny er herlig! Der kan man virkelig snakke om intens kommunikasjon. :)

Så innmari synd at jeg ikke fikk med meg at du og Messi var på Lirak. Visserlig hadde jeg dårlig tid, men hadde jeg visst at dere var der hadde jeg tatt meg noen ekstra minutter slik at jeg hadde fått se Messi i virkeligheten.

Men jeg fikk se Sivert, og det var en opplevelse! Har sjelden eller aldri sett en så stor siameser. Og så snill som han var! Sånne siamesere vil vi ha i Norge! :)