Siames iFokus

Siames

Etikett: berättelser
Läst 1168 ggr
Caroline22
0

Ny import fra Finland til Coco Chanel`s

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Da har min Kattilan dame kommet;-)) Denne damen har jeg ventet 3 år på..Og det var vært og vente på.

Møte Kattilan Naturally Blonde OSH n25

Caroline

tuska
0

Hoppsan där satt den…. Så säjer man när man får koll på någe extremt vackert.  Jag kan inte rå för att jag är så hiskeligt svag för öronplaceringen. Mums för den katten.

Zinziras
0

Attacks
0

Henne må du holde godt fast på Kyss Du kommer til å ta alt av BIS fremover du. Gratulerer så masse med en vanvittig nydelig bebis.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Zinziras
0

Jeg tror jeg snart må ha tilgang på Carolines profil, for hun klarer ikke en dritt!!!!!!!

Juliette-
0

Grattis vilken skönhet

Connie
0

Men i alle dager, da? Hvordan finner du dem, Caroline?

Jeg har alltid vært imponert over ditt blikk; du finner de vakreste kattene gang på gang. :)

Jeg går ut fra at det er din som ligger forrerst på bildet? Synes dog den ser spotta ut?

Alternativt dårlig ticka, hehe.

Sier jeg som bare får dårlige spotter, men dog har én som er superbra ticket. Og hun er selvsagt ikke ikke fra mitt eget oppdrett, men kjøpt og betalt for. :)))

Zinziras
0

Denne katten er absolutt ikke dårlig ticked, det trenger iallefall jeg briller!!!

Caroline22
0

Tusen takk for hyggelig tilbake meldingere;-))

#6 Hunn er ikke dårlig ticket..Men derimot veldig bra Ticket. I følge Gøran som er Somali oppdretter og Kristin som også har oppdrettet aby.

Men det beste på katten er temp hennes…Helt utrolig, alle Eevas katter er helt utrolig i temp.

Caroline

Connie
0

Bra ticking skal ikke gi et visuelt inntrykk av bittesmå spotter. Det skal være en slags jevn fordeling av fargen bare. Se på abyssinerne; der ser du ikke minste antydning til "bittesmå spotter", som jeg synes man kan se på din fantastisk vakre jente.

Men det kan være bildet som lyver.

Uansett, hun er noe av det vakreste jeg har sett. Hode, hake… Du er en ener når det gjelder å plukke ut pene katter!

Canoodles
0

Vilken vacker tjej!!! Grattis!!!

#0 Fixade in bilden åt dig där den ska vara!!

Helenaf76
0

WOW!!! Grattis!!

kalindas
0

Grattis till skönheten! Kyss
Ska bli spännade att se hur hon utvecklas!

/Elisa

Nilla
0

#10 Det gjorde jag också!!! Klockan 17.29. Och Zinziras med. Här är vi många som hjälper!

Grattis, Caroline! Jättesöt tjej!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

ElisaCosmos
0

OJOJ!!Vilka SNYGGINGARKyss

SacredSouls
0

KyssKyss Helt fantastisk vakker. Gratulerer så mye med henne.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Canoodles
0

#13 När jag var inne vid 19.30 såg jag bara 2 ikoner i första inlägget, därför "pillade" jag lite ;-))

Avions
0

WOW! Grattis!Skrattande

Caroline22
0

Tusen takk til alle;-))

Mine 2 Kattilan katter er en drøm som har blitt virkelig, Eeva har vært fantastisk.

Vi var også på spinneriet på utstilling i helgen og dro hjem med bilen full av priser..WOW så mye flott vi fikk!! Kalle ble BIS hane begge dager og Paris BIS kastrat begge dager..Så en super helg for oss;-))

Caroline

TetraFelines
0

Grattis till den nya supersnygga finska pinglan samt framgångarna på Spinneriets utställning i helgen! Glad

Kalle är verkligen en finfin kille, det var kul att få se honom i det verkliga livet i Göteborg.

Hälsningar från Anna i Skåne

paivi
0

Grattis till nykommlingen :)

Rovardotters
0

Grattis till fina tjejer med söta jätteöron.Kyss Hoppas allt går fortsatt bra.

Mockfjardingen
0

Härligt att se dem, så söta ;) He, he…

Inte ett dugg avundsjuk faktisktOskyldig

Hoppas du har det bra, vi syns ju snart igen!

AFamosa
0

Grattis Caroline! FAB!!!! vilken tur för mig att den inte är solid svart då hade jag väl stått på hörntänderna av ren o skär svällande avundsjuka….nu är jag bara lite avundsjuk…kontrollerbart :-))

Connie
0

#18: Litt forsinket grattis til de flotte resultatene på Spinneriet! Kalle så jeg jo for første gang på Norak, var det vel? Og jeg må si jeg falt pladask for ham. Meget vakker katt, en fryd for øyet. :)

Men nå spørs det om han ikke får voldsom konkurranse av din nye lille jente? Skjønt, det blir nok uhyre vanskelig å velge mellom dem for en dommer.

Jeg skjønner ikke hvordan du gjør det? Du har virkelig nese for å finne vakre katter. Hadde du vært børsspekulant hadde du med din teft vært mangemillionær… :)))

Caroline22
0

Tusen takk til alle;-))

Ja jeg er veldig fornøyd med ALLE katten mine!! Bruker mye tid på og finne di riktige katten for meg. Men nå skal vi IKKE kjøpe mere katter på en stund. Nå har jeg alt jeg ønsker meg hjemme.

Men elsker og hjelp andre hvis noen trenger…Så bare si ifra;-))

Caroline

Caroline22
0

Vi hadde en super utstillingshelg i Oslo..Våres Kalle og Blondie ble BIS begge dager..Utrolig gøy og møte så mange folk og så mange flott katter.

Caroline

HeidiK
0

Ja gratulerer så utrolig mye!

De er superflotte begge Kattilan'ene og nyfrøkna intet unntak. Utrolig skjønn og delikat og med DEN halen :o)

Kjempeartig å se at Kalle tok så godt vare på henne også. De er snille disse guttene våre Kyss

paivi
0

Gratulerar jag med :)

Anne-Lill
0

Stor gratulasjonsklem til deg .Du har to superflotte katter,har aldri sett maken.Jeg ble forelsket i Kalle da han la hodet sitt inn til halsen min og bare koste seg.jeg ble helt matt.For et super hærlig temprament. Lille snuppa da,tror ikke det finnes ord i det norske språket for hvor vakker hun er.

Jeg ønsker deg all lykke videre .

Anne-Lill

Connie
0

Endelig fikk jeg se Blondinen i virkeligheten. Jeg mistet nesten pusten. Tror det er den vakreste kattungen jeg noensinne har sett, kanskje mye takket være at hennes personlighet stod så perfekt i stil til utseendet.

Den lille jenta stråler virkelig!

Det var også en liten orientalergutt som var der, fra S*Moramyran's, en gutt med svært bra spotter. Han var også spesiell.

Tror det vil gå lang tid før vi ser sånne kattunger igjen? Hvis noen gang? Begge to var utadvendte og nysgjerrige og skilte seg helt fra det man vanligvis ser.

Men Blondinen var nok den mest uforglemmelige. Herrejesus, for en vakker kattunge!!!

Og nå siden jeg har sett tickingen hennes i virkeligheten: Den er meget bra! :)

SacredSouls
0

Gratulerer så masse med helgens resultater. At de skulle ta BIS'en søndagen også er jeg ikke overassket over etter å ha sett disse to skjønnhetene Kyss Lille Blondie var jo super skjønn men Kalle.. sukk, en ener i mine øyne Skrattande Nyyydelig gutt!!

Caroline22
0

Tusen takk til alle;-)) Ja det er hyggelig når katten trives så godt på utstilling.

Caroline

#31..Jeg må få disse nydelige bilde du tok av barna mine…Håper det er greit for deg!??

oscarsine
0

Kjempe grattis med helgens BIS'erSkrattande

De to kattene der er så fantastisk vakre at man ikke klarer å se seg mett på demKyss

Klem Pernille

SacredSouls
0

#32 Ja såklart. Har sendt de til mailen din nå.Glad

Attacks
0

Et forsinket kjempegrattis i denne tråden også. Gleder meg til å treffe dem på ortlig snart. Dem kommer vel på Agderkatten? Da skal jeg også ha med meg kamera!!

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/