Vi er så stolte
Ojojoj for en dag det var i dag. Så masse flotte katter og jeg trodde aldri livet at vår Messi hadde en sjanse.Men hun ble BIS!!!!
Hennes første utstilling og vår egen oppdrettede katt. Jeg er så ufattelig stolt og glad
Husker bare de nominerte fra fra vår egen klasse desverre og det var Messi, Lina sin utrolig vakre Iggy og en herlig van fra (N)Morcheebas.

Meg
og Messi

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Så flott! Gratulerer så mye!
Åååå vad roligt! Grattis vackra, vackra Messi! 
Tuuuuusen takk. Jeg svever enda 
Jeg ble så utrolig glad da jeg hørte det. Det var bare så utrolig velfortjent!!! Messi er den peneste klasse 11 katten nå for tiden,og tenk så morro,du har vært med og "laget henne selv".
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Ett jätt jätte grattis hon ser kanonfin ut. Än en gång ett jättegrattis
Rithwa

Hun er så utrolig vakker din Messi
Nok engang kjempe grattis med en velfortjent BIS, og tusen takk for en hyggelig utstilling.
Klem Pernille

Ojoj oj!!!Vad roligt!!!!Grattis,men det var inte så konstigt hon ser väldigt vacker ut!!!
Tusen takk alle sammen.
#6 Ja nå kan du angre på at du hjalp meg med pelsen nå 
Neida, tusen takk for en kjempefin dag Pernille og for hjelpen jeg fikk av både deg og Heidi.

Hihi det var nok ikke bare pelsen som gjorde at hun slo ut Blue
og selvfølgelig skal vi hjelpe hverandre om vi kan. Bare hyggelig det vet du

Grattis till BIS:et!
Är verkligen något speciellt när det är ens egna uppfödning som får en så fin start!
Grattis till BIS!
/Elisa

Jättegrattis!!! Vilken känsla det måste ha varit!!!
Nu får du allt fira med att sy henne en ny outfit med mycket blingbling!!
Grattis så mye med BIS…velfortjent til en meget vakker katt.

Åh Grattis hon är underbar de vet du redan jag tycker
Stoooooort grattis, Line och Messi!!! Så roligt att höra!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Kjempe gratulasjoner til BIS på en vakker katt!
Karitzy(。❤‿❤。)

Gratulerar till BIS!!! Roligt att få se en bild på dig också. Jag tycker ni är av bis-kvalitet båda två. 

GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- fyrfaldig smiley hiphip!

Stort Grattis!!!

Takk,takk. Jeg har ikke landet enda

Ja det var SUPERvelfortjent til Messi - verdens nydeligste sjokopadde 
Er superglad på deres vegne og Messi er sikkert glad for alt hun fikk og ny knæsj hule også 
Min kastrat Sivert tok sitt cert og ble Premier igår og ble i tilegg NOM og tok til slutt BIS'en!
Det hadde jeg aldri i verden trodd, så både jeg og Line holdt vel på å gå i bakken i går. Hehe 
Den paddan hade jag kunnat röva med mig hem - så fin hon är !! Ett stort grattis till er - hoppas Iggy slipper möta er igen ;-)
Och att stora Sivert vart bis var ju helt underbart - enorm katt med ett otroligt uttryck.
GRATULERER LINE OG MESSI. Jeg regner med at du ikke har landet ennå.

Kjempestort GRATTIS och HURRAAAA
Pussar till Messi och matmor!!!!

Mange gratulasjoner med BIS på lille Messi i går. Hun er en vakker katt.
Lykke til videre med henne.

Grattis!
En mycket vacker katt hon är, din lilla Messi 
Tusen takk og kjempegrattis til Heidi og Sivert også.
#22 Haha ja vi var vel ganske himmelfalne begge to tror jeg.
#23 Da jeg så Iggy sitt navn i katalogen så kom det et digert sukk fra meg.Var så sikker på at han kom til å ta BIS'en.
Utrolig nok så ble det i vår favør denne gangen.Håper hverken du eller Iggy ble så veldig skuffet.
Må bäste katt vinna och igår var Messi den bästa!
Det virket å være en knallhard konkurranse på LIRAK i går.Derfor ble den som ble BIS en sånn verdig BIS vinner også. Men det er jo sånn det skal være også,ihverfall bør være. Om jeg hadde stilt en katt med lite konkurranse og kanskje vunnet,mot en stor og god konkurranse og vunnet. En BIS med verdig konkurranse er den som er mest morro.
Line du får ta med deg skjønnheten nedover til Agderkatten i september.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/