Lite nya bilder på mina små :)
Oj vad tiden går och oj vad de växer, nästa vecka ska lilla pojken, Lexx, flytta. Försöker att inte tänka på det…snyft… Fast lilla flickan, Xev, kommer vi ju ha kvar, så jag får försöka tänka på det istället. Men här kommer i alla fall lite nya bilder som vi tog i förrgår 
Lilla tjejen, S*Qetesh Xev
www.siames.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=9cfb74ea-bd1a-4163-a265-293a4f06d411&Filename=Xev_liten.jpg” cannot be displayed, because it contains errors." />
Lilla pojken, S*Qetesh Lexx
www.siames.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=3e2adb8f-1722-48f7-bd43-dd7f84d47e45&Filename=Lexx_liten.jpg” cannot be displayed, because it contains errors." />
Och så en till på Xev, alias Jaws, alla bilder blir inte som man tänkt sig
www.siames.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=eb5e665c-7987-4cc4-80c8-9adfee4019e8&Filename=Xev_alias_Jaws_liten.jpg” cannot be displayed, because it contains errors." />
Wooooow! De er fullstendig bedårende begge to.Noe så skjønt!Så flotte bilder også.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Så fina kattungar!
Och vilka foton, du har verkligen lyckats!
Woooow, är du fotograf? Mycket snygga bilder på alldeles bedårande ungar!
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Kanon fina bäbisar, ser fram emot att få träffa dem på någon utställning.

Önskar lilla pojken lycka till med flytten. De är så fina båda två!!
Du, jag sitter och beundrar ditt arrangemang och kan absolut inte förstå hur du får båda att lydigt sitta kvar på klöspinnen?
Cirkustrix :-)) Snyggt!

^ Inte fattar jag heller 
Men finfina bilder iaf!

Vad fina de är, dina kattungar!

Gud vilka fina bebisar

Tack!!
Det är min sambo som är fotografen i familjen, han har egen studio här hemma, så det är lite lyxigt
Han tar i och för sig mest bilder på människo-modeller, meeeen om jag ber snällt så kan det slinka med en och annan kisse 
#4 Jag ska ställa henne första gången på alfakatten, kanske ses vi där?
#5,6 Hemligheten är en sprillans ny vippa som de inte sett förut. Och ju högre upp man är, desto närmare vippan. De skuttade själva upp på klöspinnen
Xev var så upphetsad att hon "skällde" och tjattrade, därav den sista bilden.
Heldig du som har en fotograf i samme hus.
Knallfine bilder,og knallfine katter. Blåmaskede er ikke min store favoritt,men jeg må gjøre et unntak her. Eller så er det kanskje dine som er super fotogene :-)
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Även jag kommer på alfakatten med min lilla kille som går i klass 11, huh glad att de inte går i samma klass men det skall allt bli roligt att se henne.
Kom precis på vem du var, vi har ju träffats ett antal gånger, och jag vissade ju din hane i panelen när han vann på perserkatten på söndagen.

Jättefina bilder på sötnosarna! Jag tycker de är ännu sötare i verkligheten, går det?! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Så vakre de er barna dine 

Utrolig flotte bilder av de vakre kattene 
Jeg er så glad på dine vegne at det viste seg å være en liten jente til deg i kullet allikevel - og hvilken skjønnhet hun er 
Fina bilder och vackra kattungar…
/Elisa

Vilka bedårande kattungar! Vilka fina bilder du tagit!
vilka läckerbitar du har i ditt hem jus nu
Rithwa

Tack så jättemycket allihop! 
#11 Ja det är jag det
Men då ses vi på alfakatten (om inte förr på Speedcat i helgen…?), fast vi ska bara till alfa på söndagen…
#14 Ja jag är så himla glad att jag äntligen fick min lilla tjej! 
Kommer till SpeedCat också så vi ses snart då.

Jättefina ungar, så kul att få se dem!
Men ÅÅÅ vad de har växt och blivit stora! Och så underbara! 

Tack! 
#20 Kan du se något av morfar Dresd i dem? 
Oj, vilka vackra kattungar! En ren njutning att titta på bilderna.
Supersöta bilder och vackra bebisar 

Måste bara lägga upp den här bilden också på hela familjen i samma puff!
Mamma Pixie, pappa Ramses och små barnen.
www.siames.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=e675d5a2-8723-4f07-ac97-c4126e66cb1e&Filename=Hela_familjen_liten.jpg” cannot be displayed, because it contains errors." />

Men oj!!!!Vad fina kissar du har!!!Blått e så snyggt också!!
På dom!!

#22 Det skulle väl vara färgerna då och utmaskningen. Det ser väldigt bra ut för åldern. Kanske kan man också ana den vänliga looken. Annars tycker jag att du ser ut att ha gjort en bra fortsättning med rätt pappa.
Lustigt att båda blev blå efter två brunmaskade föräldrar.
Å vad fina de är, vad de har vuxit! Det ska bli kul att få se lilltjejen på utställning framöver.
Det ser ut som en härlig goshög, fina färger har de hela gänget.