Lamborghinis
Jeg har sett bilder på så mange skjønne kattunger her inne, så nå fikk jeg en uimotståelig trang til å vise fram vårt første kull! Vi har valgt å gi dem navn etter forskjellige Lamborghini-modeller. Kullet ble født 15.01.08

(N)Bekmørtnans Diablo - BAL n

(N)Bekmørtnans Murcielago - BAL ?

(N)Bekmørtnans Miura - BAL h

(N)Bekmørtnans Gallardo -sia n var
Hunden vår Ellie (blanding av Papillon og Yorkshireterrier) har vært verdens flinkeste tante til disse små. Hun har hjulpet Jeanne D`Arc med å stelle dem, men nå er det litt frustrerende for Ellie for kattungene løper og klatrer og går på bordene og….. Det vet jo Ellie at det er ikke lov! Og da klager hun. Men hun benytter seg av muligheten til litt stell når ungene ligger sammen med mamman.

Vilka charmtroll!!! Vilken teckning Diablo har…fräck som få. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
De er så nydelige de bebisene dine.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Söta små barnbarn 
#4 Jasså, är det barnbarn? Kunde väl tänka mig det. Nu är det snart dags att uppdatera din egen tråd…
Søte søtnoser er dem 
Tusen takk alle sammen! Vi er veldig stolte av vårt første kull, og det er kjempegøy med egne kattunger
Førstkommende tirsdag er de 8 uker gamle, og det nærmer seg fort den dagen da de skal flytte hjemmefra 
Jättefina pälsbollar med coola namn..:-)
/Elisa

Så vackra bebisar. Varianten var ju helt underbar
Ja er han ikke skjønn? Han leter etter et godt hjem 
#9 Oj oj, vilken flicka! Kan husse skiljas från henne, tro? 
Ja han må det. Men regner med at det går bra, vi har jo visst hele tiden at de bare var til låns i noen uker
I dag har vi funnet ut at det har skjedd noe helt utrolig innen produksjonen av Lamborghinis! For aller første gang er det laget en Lamborghini Gallardo med krok!
Tenk, en sportsbil med krok da gitt! 
Spøk til side, lille Gallardo har sternumkrok og vi håper at han blir den eneste av våre fire lekre sportsbiler som blir levert med krok.

#14 Synd det der
….
Ja, bilnavn er kule de.
I 2001 hadde også jeg et kull på 7 jeg anvendte bilnavn på.
Lykke til videre med ungene
Karitzy(。❤‿❤。)
Ja det er synd at Gallardo har sternumkrok, men vi er glade for at det er "bare" en sånn defekt og ikke noe som vil være til plage for ham
I dag har vi vært ute med de små og tatt bilder av dem, siden det er overskyet her blir det så mørkt inne at vi må bruke blits og da får kattene kun røde øyne. Ikke alle syntes det var noen god idé å gå ut, Miura og Gallardo hatet det. Diablo og Murcielago syntes det var kjempespennende med nye lukter og nye lyder, så da ble det endel rare bilder! De to nysgjerrigperene liknet mest på kaniner der de trakk ørene så mye oppover at de ble rynkete på hodet. Søøøte små kaniner da men…

Diablo er førstemann ut

Murcielago-kaninen 

Litt bedre bilde av paddeluren vår

Miura kosejente hatet utelivet og ville bare inn igjen

Også Gallardo syntes dette var helt pyton

Myyyyye bedre inne med mamma Jeanne D´Arc som madrass
Jättevackra!
/Elisa
nydelige søte pusebarn
Fina allihop 
Nå skal Diablo snart flytte sørover, og det blir nok litt trist for meg. Han har vært min spesielle lille venn, men man må jo gi slipp på disse vakre skapningene en dag. Han er en skikkelig kosegutt som elsker å ligge og sole seg

Det er veldig spennende med den nye gutten som er kommet hit, synes Diablo. De to har virkelig funnet tonen, og raser rundt i huset i turbofart! Klatre i gardinene er også veldig gøy synes de to villbassene

Litt tid for kos har man innimellom…

Så er det full fart igjen…

Ellie er også med!

Jeanne D´Arc følger nøye med på det småtrollene gjør

Og så ble det Diablos tur til å sitte oppå pappeske-huset

Roliga bilder på vackra katter :D

Vackra kissar och fina bilder!:-)
Flotte og morsomme bilder….så fin han er shine on you…grønne pene øyner har han og:)