Älskade lilla prinsessa!
Min vackra, vackra prinsessa har blivit tonåring, jag är så nöjd med henne så. HELT omöjlig att få på bild däremot, _"oh kameran, öronen uppåt och bakåt!"
_
Och hur sjutton ska det gå att inte behålla en liten tjej om hon föds ur första kullen? Tur att jag vet vart hon ska isåfall, så kanske man har möjlighet att få tillbaka. Puh puh!

Hon är fantastiskt vacker!
Du behöver ju inte behålla en dotter hemma efter henne.
Du kan ju t.ex. sätta en på foder i Varberg. Finns en snäll, dock något otursdrabbad uppfödare här..
/Elisa
Haha, det är kanske liiiite långt att fara till Varberg
Däremot tror jag att en dotter hamnar i ett av världens bästa hem i Oslo, om vi nu har tur och rätt tjej föds, peppar peppar!
Ögonfärgen har verkligen utvecklats fint. Hon kommer snart ikapp Nemesis. Husse tror att hon kommer göra det.
Finns flyg..
Vi kan ju göra ett byte. Du får ett Skatan barn (om den lilla damen behagar löpa) och jag får en bebis av din grönögda dam…
/Elisa
#3 Synd att jag inte är intresserad av Skatans linjer bara, hihi. Men justja, sånt får man inte säga högt 
Nej, som sagt. En ska till Norge så då blir det inga fler som stannar i Sverige/Norge i avel, har jag tänkt. Om du inte vill ha en hane på foder?
Hade jag haft möjlighet och plats hade det varit kul med en hane…
Kruxet är ju samma för mig dock. Har ju inte så mycket nytta av en hane efter din tjej. Då vi har likvärdiga linjer i katterna..
Men är du helt säker på att du inte är sugen på en liten silver SYS efter Skatan & Odin?
Att jag skulle få någon tickad/classictabby & vit OSH kan jag säkert bara drömma om. Eller får den Sveriges största knick eller sternumkrok..
Blir det nåt kul här så hoppas även jag att jag ska finna en bra fodervärd till den eller dom.
/Elisa
#5 Ameh, jag gillar ju inte ens SYS, haha!
Häftigt med mönstrat och vitt. Fast jag föredrar paddor med vitt jag. I pastellfärger.. mmmums!

Vacker tjej! 
Joda du elsker sys, Jenny
Men så morro hun endelig har begynt å løpe. Krysser fingrene jeg.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Her krysser vi selvfølgelig også fingre
Nydelig jente hakkapelitta. Ja da er det vel ikke lenge til hun skal reise på parring da vel?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#10 Neeej, vi väntar på att hon ska börja löpa… en olidlig väntan faktiskt 
Färgpaletten på kullen blir ju helt i min smak!!
Så spännande! Hon är väldigt söt! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Wow vad läckert med 3färgad!!!Fin ögonfärg också!!4färgad??:)Jättesöt!!