Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 1218 ggr
Helenaf76
0

Resultat Vadstena 3/5-08

Med risk för fel så kommer BIS här 

BIS ungdjur S*Tetra Felines Abracadabra, ägare Camilla Ohlin

BIS Junior S*Sandvretens Loch Lomond, ägare Camilla Ohlin

BIS vuxen hona S*Merlions Legend Lilith, ägare Tomas o Ulrika Örtenberg

BIS vuxen hane S*Jamboree´s Tzunami, ägare Margareta Bokström

BIS kastrat hona S*Jamboree´s Sayonara, ägare Else-Marie Zonir

BIS kastrat hane Mister Jaam af Draered, ägare Helena Hagestad

BOB kat IV S*Sandvretens Loch Lomond

paivi
0

Grattis till alla!

Hoppas ni hade en rolig dag i vackra Vadstena :)

yahtzeecats
0

Grattis till alla! Glad

hecajon
0

Grattis till alla!

TetraFelines
0

Grattis till alla fina katter och deras hussar/mattar!

Jag sänder en extra kram till lilla S* Tetra Feline´s AbraCadabra, SYS n03 som idag tog sitt 6:e BIS av 6 utställningar.Glad Kram på dig "Fiffi"! Tack Camilla för att du tar så väl hand om henne.

Rithwa
0

Grattis till alla katter till mattar/hussar som sköter er så bra.

Ett jätte stort GRATTIS!!

SacredSouls
0

Grattis alle sammen og spesielt til Helenaf76 og TetraFelines.

Jeg ønsker så å få se et bilde av AbraCadabra igjenKyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Grattis till alla!

Försökte stjäla vacka "Fiffi" men hennes matte vägrade släppa henne ifrån sig! Flört
Den klart vackraste SYSen jag sett!

/Elisa

kalindas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på den unga damen. Tyvärr den enda bild jag kunde få på henne, då hon satt stilla längre än en halv sekund…Flört
Därav kvaliten på bilden…

Nedan killen som blev BOB. Lika dålig kvalitet på bilden här. Killen sa nej tack till att visa upp sig. För denna mediokra fotograf.
Men visst är han tuff!

/Elisa

kalindas
0

En lite mer lyckad bild på BIS kastrat hanen "Mister"

/Elisa

yahtzeecats
0

Vilka fina bilder och fina katter! Men, jag måste fråga - är det blixten som kan göra att orientaler med grönt i ögonen ser ut att ha helt gula ögon? Blå ögon kan ju bli röda/gula med blixt.

kalindas
0

Blixten är ett gissel även för Orientaler. Nästan alla blir gul eller orangeögda med blixt.

Försökte ta bilder på BOB killen utan blix. Men då blev han ännu suddigare. Sitta stilla var inte hans hobby..;-)
Han hade annars en fin grön färg.

Finns dock undantag när det gäller grönögda katter. En del, bl.a. min gamling Spokie (R.I.P) och Hakkapelittas svarte kille (som jag glömt namnet på). Har den blåtonade gröna ögonfärgen och de är grönogda även då de får blixten på sig…

/Elisa

SacredSouls
0

Så fine bilder av flotte katter Kyss

Jeg må bare innrømme at jeg er veldig betatt av "Fiffi" Kyss Vi må nok få se noen flere bilder av henne etterhvert.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MalinL
0

Grattis alla!

CoralReefs
0

Japp grattis från oss som festade loss på sanden=))

Ett litet extra grattis till merlions fina balineshona! Inte illa att både vara balines och bli bis! Det är ytterst sällan man får se långhår i panelen och extra roligt då dom tar sig så långt!

Nä nu ska jag återgå till dekrypteringen av mina bedömningssedlar=)

Attacks
0

Gratulerer så masse alle sammen. Jeg vil også se mye mer av Fiffi. Hva med en egen bilde tråd Räcka ut tungan

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

TetraFelines
0

Hej!

Kul att ni gillar Fiffi! Tyvärr har jag inga bra foto på henne än, hon är verkligen omöjlig att ta kort på, är inte stilla en sekund. "Lilla Fiffi" är något som måste upplevas i verkligheten, hon är verkligen speciell. Full av personlighet och charm! Mycket pussvänlig!

Helenaf76
0

#16 Jag har haft turen att träffa henne i verkligheten några gånger. Och vilken tjej hon är! Vilken utstrålning. Man vill bara pussa på henne och stoppa henne i fickan o ta med hem.

Rithwa
0

vad läcker hon ser ut hoppas på mer kort av henne.