Siames iFokus

Siames

Etikett: fotogalleri
Läst 816 ggr
kalindas
0

Hela härliga gänget...

och en hackspett..Flört

Första bilderna på alla katter ihop. Vist ser det härligt ut!Skrattande

Sen passade jag på att ta en bild på "min" hackspett här utanför…

/Elisa

ElisaCosmos
0

Åh vilket underbart gäng du har jag har också en hackspett:)

Avions
0

Härliga bilder! Sicken fin liten hackspett du harSkrattande

SacredSouls
0

Kyss Så fiiiine de er alle samme Kalindas. Nå får jaggumei lille Skatan løpe snart så du får noen herlige bebiser igjen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Jo jag hoppas att hon kommer igång snart. Hypokondrisk som jag är när det gäller kattena. Så oroar jag mig för att p-pillrerna orsakat nån hormonstörning.
För hon har flera löpbeteende men löper inte…

/Elisa

SacredSouls
0

#4 Kanskje hun har hengt seg opp litt. Det skjedde med vår Lizzie etter livmorbetennelse.Hun hadde veldig "merkelige" løpetider og det var nesten vanskelig å skille mellom løp eller ikke. (hun hadde jo fått livmorbetennelsen etter p -piller)Virket mer som hun hadde svake løpetider hele tiden. Tilslutt satt den jo etter en real omgang med en orientaler Räcka ut tungan (og ikke min vakre rene siameser,haha tøyser bare)

Men iallefall kanskje Skatan trenger et skikkelig mannfolk for å bli satt igang. Odin er vel ikke mann nok for henne enda Skrattande

Det kommer sikkert til å gå fint Kalindas.

kalindas
0

Får hoppas det…:-)

Lizzie ville säkert som Skatan ha en "riktig man". Hon ansåg säkert att dina "rene siameser" var omanliga…Flört

Får visa Skatan bilder på vackra Orientalkillar istället för Odin. Då kanske hon blir sugen…Skrattande

/Elisa

Avions
0

Kalindas…sätt upp lite bilder på nakenkatter!GeneradSkrattande

SacredSouls
0

#6Skrattande

Ja hun drømmer nok om en maskulin, mørk og eventuellt veldig skitten motorsykkel-katt,som en dag stopper utenfor kattegården og ser på henne med sine grønne smale øyne.Er du ledig babe?!

Og snille Odin med sine vakre store blå sitter ensom igjen og venter på dagen motorsykkelkatten (som alltid) dumper jenta så han kan ta henne imot med åpne armer.

Stakkars snille Odin.Räcka ut tungan

SacredSouls
0

#7 For en fantastisk ide. Pin up PEB SkrattandeSkrattande

kalindas
0

#7 & #8
Skrattande

Kan hända hon är på nång nu, tykte hon trampade lite.

Lille snälle Odin med blåklintsögonen, försökte precis våldta henne…Fundersam
Han missuppfattade dock hur katter gör och försökte med missionären. Generad
Vilket gjorde att han bet henne i halsen.
Skatan vrålade och de övriga tre S:en (Saga, Spidde & Smilla) kom rusande för att kolla vad som hände…

Skulle inte förvåna mig om hon börjar i morgon. Ska ev. bort över natten fre/lör och har bara kattvakt. Men då får väl Skatan o Odin campera i tvättstugan…

/Elisa

SacredSouls
0

Jaja ikke bare er han snill og blåøyd men uten fantasi også.Flört

Men Skatan sier vel klart ifra hvordan hun vil ha det,tenker jeg.Krysser fingrene for at det blir noe morro på de begge snart.Räcka ut tungan

MijmuPix
0

Vilken underbart gäng! …och hackspett!

Håller tummarna för att Skatan börjar löpa nu! Glad Hejja Skatan!

Liljekatten
0

#7 & #8   

Vilket härligt gäng du har Elisa! Och jag håller med Avions, sätt upp en snygg bild på en stilig PEB-hane så löper hon nog snart.

ossilian
0

Vilken härlig hög du har där! Harmoniska klubben ju!

kalindas
0

Jo visst ser det harmoniskt ut! Skrattande
Hoppas att det håller sig så bara. Den här gruppen behöver det lugnet…

/Elisa