Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 868 ggr
Nilla
0

Stenkullen imorgon...

Det har tydligen varit en del strul kring anmälningarna, har jag hört. Någon som ska ställa ut imorgon som är online ikväll, tro?

Ber ödmjukast om någon kan kolla i söndagens katalog eller höra efter i sekretariatet om S*Marble & Silk´s Mocca SIA f21 är anmäld i klass 9 på söndagen?

Ansvarig hos Spinneriet svarar inte på mobilen och är väl fullt upptagen med att rigga utställningen.

Ägaren följer annars med mig som sällskap…taskigt om hon ser sin katt i programmet då.  Förvånad

Någon som har möjlighet att kolla?

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Bokskogens
0

aj aj aj… jag ska inte till Lerum imorgon… annars hade jag gärna gjort det.
Kanske skicka ut en liten blink på ocicat-listan annars?
Hoppas att det löser sig!

Helenaf76
0

Oj, ledsen att jag inte såg det förrän nu. :-( Hoppas ni får tag i ansvarig så ni vet.

kalindas
0

Hur gick det idag för dina katter?

/Elisa

Helenaf76
0

Aragorn tog sitt cert. Villemo fick ex 1 och Mister blev IP och Nom men slagen i panel av en snygg oriental. Så det gick bra :-)

kalindas
0

Grattis!

/Elisa

Helenaf76
0

#5 Tack :-)

Nilla
0

Grattis, Helena! Jätteroligt! Men vi vet ju att Mister är en riktig snygging!

Jo då, vi har fått tag i ansvarig nu och Mocca kom inte med. Konstigt eftersom ägaren betalade in på första dagen. De kanske har lottat bort henne.

Jag har torterat mina utställningsobjekt med babysaxen och lyckats få bort de värsta tofsarna. Nu är jag tjusigt rödrandig i urringningen och värre lär det väl bli imorgon. Natti Natti.

Helenaf76
0

#7 Tack Glad Lycka till idag! Tråkigt att lilla Mocca inte kom med.

Jo, man brukar vara tjusigt rödrandig både här och där ;-) Ett gissel det där med öronen. Här hemma är Villemo värst, hon har liksom inte tid att sitta still.

SacredSouls
0

#4 Grattis Helenaf76 med kjempefine resultater.Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

#9 Tack Skrattande

Avions
0

Var ut en sväng idag med dottern och har blivit dunderförkyld. Sorry ni som träffade migGenerad

Nilla
0

#11 Det var trevligt att träffa dig idag! Mina flickor Kajsa & Mathilda tog sina cert och jag är nöjd. Skönt att komma hem.

Helenaf76
0

#12 Grattis!