Oj vad stora bilderna blev!
Endelig fikk vi se de. Så vanvittig skjønne de er alle sammen.Tror nesten ikke jeg klarer å plukke en favoritt jeg.
Nyyyydelige!!!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Ja, helt ljuvliga är dem!
ps. du kan dra ihop bilderna om du går in på redigera inlägg.

Nu fick jag ner bilderna lite i storlek
Åå nydelige dem er….forelsket meg helt i padden..
oj oj oj så fina grattis till skönheterna
Rithwa
Du kan jo ikke bare legge ut et bilde av hver kattunge vel,du må legge ut minst 3stk av hver 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Kjempeflott kull du har fått!
Vi må få flere bilder ja 

Jättefina ungar

Kjempefine kattunger, mange gode ønskninger fra Ziamizzimoene
Åh så fina ungar!!
Henne kan du skicka hit direkt!
/Elisa

Men vilka fina ungar!!!Grattis!!!
Oj vad nyfiken jag vart nu - dom ser klart lovande ut.

Tack för väldans smarrigt titt-godis :-) "smakar" fint!!
Louise
Mycket frestande ögongodis!!! Jag sitter också och dregglar…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Om du vill kan jag se om jag hittar några bäbis bilder på syrran och maila dig så du har något att jämföra med. Syrran hälsar föresten och säger att hon är stolt över att ha blivit moster till ett par sådana godingar.

#26. Jatack. Det skulle vara toppen!

Nydelig kattunger;-))
Caroline
Nå er det vel på tide med noen nye bilder synes jeg
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Gratulerer med kattunger. Jeg lurer på en ting, siden du har en brunmasket og en skilpaddemasket jente, hvilke farge foreldrene har?? Kan så lite om rødt og skilpaddefarger, men prøver å lære av og til, og vet at om pappaen er rødmasket, vil alle hunnkattene bli skilpadder, men bortsett fra det, er jeg nesten tom for kunnskap om rødt.

#30…Pappan är brunmaskad och mamman är brunsköldpaddsmaskad. Därför är det även röda pojkar, sköldpaddor och eftersom föräldrarna bär på dilution är det även en blå pojke med i samlingen.
Hvor blir det av nye bilder? Enig med #29 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Det kommer det kommer!
#31 Takk for greit svar.
Vilka fina bebisar!!
Ser fram emot fler bilder!