Siames iFokus

Siames

Etikett: humor
Läst 3308 ggr
chamytas
0

Det här med blommor i fönstret....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kattungar och blommor i fönstret går inte alltid så bra ihop….hehe.

SacredSouls
0

SkrattandeHaha for et blinkskudd! Jeg lurer på hvordan det så ut 5 minutter etterpå.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MalinL
0

Ja vi har inga blommor alls vi. Vi dekorerar med katter i stället Skrattande

dumuzi
0

Här hemma har vi löst problemet genom att helt enkelt ta bort blommorna och istället endast ha kattungar i krukornaSkrattande

dumuzi
0

En till…

paivi
0

#3 Skrattande

yahtzeecats
0

#0, #3, #4…Underbara … väcker kattungeabstinens av svåraste slag…!! Räcka ut tungan

SacredSouls
0

#3 og #4 Kyss så søøt. Ja slik kan man absolutt løse problemet også.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Juliette-
0

Haha nej mina bebisar döda mina blommor förra året så nu bor inte en ända blomma här hemma mer än min Azalea som då är enkatt *skratt*

Attacks
0

Jeg titter rundt meg,og ser jeg ikke har mange blomster potter i vinduetSkrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

chamytas
0

#3 och #4 ingen dum idé allsSkrattande

Attacks
0

Man kan også bruke falske blomster.

Her er Susie 5 uker og ut på tur-aldri sur Skrattande

"Nå er det ingen som ser meg" :

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Canoodles
0

Jag var nyss och köpte billiga ytterkrukor på blomsteraffären och förklarade att det var förbrukningsartiklar hemma hos mig!

En bild på min underbara Fisen som liten, ackompanjerad av vita 80-talskrukor!!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=fd2c0835-8ebe-4fd1-87b2-0c82606fe398&Filename=Liten fisen 2.jpg)

PS. Man måste vara minst så här söt för att kunna heta Fisen :-) DS.

tuska
0

FIN Å GO FIS  =)

Liljekatten
0

Vilka underbara bilder!!! Och lilla Fisen är ju helt ljuvligt söt! Här hemma har jag givit upp och köpt fyrkantiga träkrukor på Ikea. Funkar jättebra!

Jag måste också bifoga en bild på Lexus, en bruntabby exotickattunge som jag sålde för fyra år sedan. Efter några dagar fick jag den här bilden på honom. Den gullrankan levde inte länge efter att Lexus flyttat in…

Canoodles
0

Lexus på djungeläventyr!!!

acas
0

#Chamytas. Det ser mysigt och spännande ut…. 

#14 den ser faktiskt ut som en KOALA.. GulligKyss Fövånansvärt nog så kan jag ha växter i mina fönster trots att jag har en SIVAN…

Men i min förra kull kattungar så hade jag en kattunge som bara ville sova i min Sankt Paula, så den tog slut…Skrattande

Bifogar då en bild på Sivan i solsken och med blommor! och en bild på Cornish Rex kattungen S* Lexingtons Lorenzo Lavendel

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=b07f9806-f04a-4bc0-b0f5-d6be4a2b0426&Filename=Sivan (2).JPG)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=f3778933-396b-4806-a28c-8ad2016727e9&Filename=Lorenzo Lavendel.jpg) S* Lexingtons Lorenzo Lavendel

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

chamytas
0

…hon é jättefin…..lite partisk  kanske men ändå.

Det var roligt att få träffa Sivan i Jönköping och se att hon ärvt sin fars gröna ögon.

Himmeltinden
0

Må bare vise dere min lille blomsterpike…Alltid har hun vært nyskjerrig på alt som fins i vinduene mine. Dette er PiaMia som lillepia. Her må man sjekke om man kan kjenne blomsterduft…men denne lukter det nok ikke noe av, siden blomsten ikke er ekte…

Liljekatten
0

#16 Sivan är ju vacker som en blomma själv! Likaså PiaMia! Glad

Avions
0

Min lilla padda här är så lik PiaMia Kyss

kalindas
0

Min Smilla också.

/Elisa

Avions
0