Kroppsstrumpa och kroppsstrumpa
I går var Blondie iväg till farbror doktorn för att på riktigt och definitivt bli den nucka som hon så gärna vill vara. Jag hade förväntat mig att jag skulle komma att hämta en groggy och illamående liten blondin. Men Blondie satt som ett spjut i sjukburen och tjöt som bara en oriental kan göra; Släpp ut miiiiig. Jag vill kolla vad som finns bakom den där dörren! ;-)
Väl hemma ordnade jag raskt en kroppsstrumpa av Mollys gamla sparkdräkt. Sparkdräkt var ordet…

Jag tror det är skade glädje - Nu fick du för allt dumt du har gjort!!!!!!!!

Ååå stackars lilla gumman
Sparkar hon inte bakut med den dressen?
Nu blir nog Electra nöjd som ensam på tronen.
Klappa skruttan från ex-matte.

#5 Nej, hon verkar tom gilla den ;-) Den är gjord av en elastisk bomullsstrumpbyxa, så den sitter inte så tight som det kan se ut. Fast du med dina Orijenkatter tycker väl hon ser ut att kvävas, haha.
För tydlighetens skull; eftersom hon fick panik av att ha tratt på huvudet (som i vanlig ordning var alldeles för stor dessutom) så är hon tvungen att ha kroppsstrumpa.
Åh, vilken rolig bildserie! Bildserier är faktiskt mina favorittrådar.
Men stackars lilla Blondie. Jag tycker den där blicken på din andra katt osar…"-Kolla in, ett bytesdjur!!!" Möjlighen är hon road av synen och sugen på en rejäl omgång bus.
Samma blick har min Ocicat när hon spanar in någon av Siameserna….speciellt stackars Gucci, som aldrig gjort en fluga förnär. Den blicken talar för, att hon inom två sekunder kommer att avreagera sig på den där "bleka fjanten"!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Ser ut att vara en nöjd liten Nucka. Precis som fröken Saga här…:-)
/Elisa

Haha..läderlappen! Coolt! Avundsjuka E tittar på och undrar varför hon inte får en lika cool dräkt!
Nei og nei så søt hun var
Fikk nesten lyst på baby igjen jeg når jeg så den sparkebuksa.Men så husker jeg på alle våkenetter,kolikk,årene mellom 1 og 3 og tenker puh..nei jeg holder meg til kattebebiser istedet tror jeg
God bedring til Blondie.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Underbara Blondie!!! Full fart framåt!!! Det är röd-genen som gör'et :-))
Skönt att allt har gått bra

Så skjønn Blondie var i sparkebuksen sin 

Vilken snygg sparkdräkt! Det blir ett måste här sen när det är dags

#2: Oooh vilken cool liten läderlapp! 

Åh älskade blondie.. Korven kan vi kalla henne nu packad och klar *fniss*