Siames iFokus

Siames

Etikett: kattprat
Läst 958 ggr
Labolinas
0

Jag har bytat "signatur"

Hej på er alla.

Nu har jag bytat signatur till Labolinas ( tidigare Biames). Tyckte detta var på sin plats då det är mitt stammnamn.

Här kommer en liten bild på Laban där han njuter av vårvärmen som även har kommit till oss i Skåne

JPEG-bild öppnas i nytt fönster

Labolinas
0

Glömde redigera bilden så att den kom in i inlägget så här kommer den igen

Avions
0

Jag var ju i Malmö i helgen med jobbet och vädret var stråååålande!Cool Det var det ju här hemma också förstås…

Bra val att heta LabolinasSkrattande

Attacks
0

Men du,hvor er alle de andre kattene dine? Bilder-bilder-bilder av ALLE skjønnhetene dine Cool

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Labolinas
0

#3 Här kommer det du önskade

Labolinas
0

Också Gaia, som för övrigt ställdes ut för 2 veckor sedan och fin en kanon bedömning. Domaren stod till och med och valde mellan henne och en annan katt i nomineringen, och de var ändå 3 från början så jag var jätte glad att det gick så bra.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=355a9c51-06e8-4ad4-bdb9-3c654a3f5520&Filename=Gaia23 April.JPG)

Labolinas
0

Fick även en härlig bild på Gucci och Laban igår, när jag såg de så tänkte jag direkt- I GOT YOU BABE

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=d5ada9dc-7742-407f-a76a-33e494b1569e&Filename=I got you babe.JPG)

kalindas
0

#5-6
De är vackra alla tre! Kyss
Ser ut som Gaia har blivit lite rundare numera? Äter hon bättre nu?
Funderar om det kan vara som med människor som har svårt att äta att de utvecklar någon typ av anorexia. Då kan det ju ta många år innan de återhämtar sig…

/Elisa

Labolinas
0

#7 Gaia har ätit jättebra de senast månaderna problemet ligger i att hon lägger inte på sig det hon får i sig hade hon gjort det så had hon vägt över 10kg idag, så mycket äter hon. Vetrinären tror att det kan bero på att hon har en hög ämnes omsättning, men visst är hon lite rundare väntar nu på att hon skall börja löpa så att hon kan åka och paras efter rekomendationer från både vetrinärer och domaren på utställning, de tror att hon kan lägga på sig lite mer om hon får en kull så vi får väl se om de har rätt.

kalindas
0

Tror nog att det kan hjälpa. En del människor blir ju rundare efter att de fått barn. Så det borde ju katter också kunna bli…
Men har hon hög ämnesomsättning så är det inte säkert att det hjälper…
Vem ska du para henne med? *nyfiken*
Fast det kanske är hemligt?

/Elisa

Labolinas
0

Hon skall paras med en blå oriental hane som har de vackraste gröna ögonen man kan tänkta sig. Berättar mer när det är säkert att hon är dräktig

kalindas
0

Låter spännade!
Inte Kimi? Fast han är ju i o för sig blåtickad.
Härligt att fler vill få fram den gröna ögonfärgen. Hoppas att Odin fått den i arv från sina släktingar.

/Elisa

ossilian
0

#10 Jag tror jag anar…Flört

Labolinas
0

#10 Du vet vem han är.

SacredSouls
0

Jeg vet hvem det er!!

Neida det vet jeg ikke,måtte bare si det Räcka ut tungan

Kjempefine alle kattene dine Labolinas.Gaia er min favoritt tror jegKyss Nydelig jente.Håper hun løper snart.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Avions
0

Ja på mig stämmer då veterinärernas teorier!SkrattandeGenerad

kalindas
0

Skrattande

/Elisa