Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 852 ggr
[hakkapelitta]
0

Mönsteravlar du?

Isåfall får du gärna bidra med bilder på dina orientaler med mönster, eller höra av dig till mig för att svara på några enkla frågor kring din avel och hur du tänker med den! Det ena behöver inte utesluta det andra, eller tvärtom, så hjälp till att skapa trevlig läsning med härliga färbilder!

Jobbar på ett omfattande mönster-avelsreportage till nr3 av OrientExpressen för i år. Mer info på www.sogrupp.se eller via min mail!

Jenny Frölén, redaktör OE
jenny.frolen@hotmail.com

SacredSouls
0

Hei Jenny. Dette blir litt OT men har nr 2 kommet ut? jeg er medlem men har ikke fått det bladetGråter

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

Inte jag heller! Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

MalinL
0

Nej nr 2 har inte kommit ut.

[hakkapelitta]
0

Nr 1 har inte heller kommit ut, det är på väg! Flört

SacredSouls
0

#4 Å da gleder jeg meg skikkelig allerede Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[hakkapelitta]
0

Jag puttar upp lite.
Tidningen skriver inte sig själv, och vi har tonvis med jobb framför oss. Vill man se en tidning fullspäckad med roligheter och nyttiga artiklar får man dra sitt strå till stacken, kom igen nu! Flört

[hakkapelitta]
0

Kom igen nu!!! :P

kalindas
0

Är för tillfället inte med i sogruppen. Men vet hur svårt det är att få in artiklar, eftersom jag själv håller på med en klubbtidning.

Skickade in bilder när jag var med i SOG, men de kom sällan eller aldrig med tyvärr..:-(

/Elisa

[hakkapelitta]
0

#8 Nej, hela OrientExpressen verkade aldrig komma ut heller Flört
Det ska bli ändring på det nu. Vi har nummer ett nästintill klart, det är bara layout och bildredigering kvar innan den går till tryck. Sen är nr 2 nästan färdigladdad som ett sommar och hälsonummer med många artiklar som handlar om hälsa osv.

kalindas
0

Kanske jag ska se till att gå med igen. Låter som intressant.Glad

/Elisa

[hakkapelitta]
0

Det tycker jag att du ska!
Nummer ett kommer bland annat innehålla ett utställningsreportage från Belgien, uppfödarpresentation, resumé av en tjej som var på Supreme Show i fjol med bilder, Årets Katt, nya färger i Sverak m.m!

Liljekatten
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Räknas såna här prickiga mönster också? Flört

Nej, jag skojar bara.Skrattande Tackar för påminnelsen om SO-gruppen. Hade helt glömt att jag skulle gå med, men nu har jag betalt in medlemsavgiften. Ser fram emot OrientExpressen!

[hakkapelitta]
0

Hihi, nej inte riktigt? Men vi kommer nog köra en piebald-spotting mönstrat också, inom sinom tid Flört

Liljekatten
0

#13 Då återkommer jag med bilder då i stället. FlörtSkrattande

Kattass
0

Thi hi! Vilka skojiga prickar #12! Glad