Coco Chanel`s 3,5 uke gammle.

Jättesöta!
/Elisa

Mecedes tack oj vilken underbar bebbe

Så pena allihop. Och så lika varandra - som stöpta i en form!

Många prickar!!! Härliga bebisar!!!

Ja det er mange prikker;-)) Det er 2 svarte i kullet også, men det er sååååå vanskelig og ta bilder av svarte katter.
Skal se hva vi får til i løpet av kvelden.
Caroline
Kjempefine begge to 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

SÅÅ FINA!!
Härligt att se de små trollen!
Bönan hälsar till sina halvsyskon!!

#8 Vill gärna se bilder på de små svarta underverken också!! Såg en gång en bild som skulle föreställa en svart perser i en svart soffa…. 2 gula ögon var allt som syntes :-))) Det är jättesvårt att få fina bilder på svarta katter….

#9 Det er ikke 2;-)) Det er 4, 2 gutter og 2 jenter.
#11 DET ER UMULIG!! Jeg gir opp…Svarte katter er helt umulig og ta bilder av;-))) Også vi jo ikke disse små trollene sitte i ro;-)) Det som er synd er at spesielt Romanov er veldig snygg..Best i kullet så langt, men neida!! Ikke på bilder.
Jeg prøver i morgen igjen.
Sender istend ett bilde av søstern til pappan til disse babisene. Møtte henne i påsken på utstilling i Finland.
Caroline

Så utrolig skjønne de er! 

Vilka fin bebisar och systern till deras pappa är verkligen en riktigt snygg dam

Mmmmmm, sköna katter! Den här kullen har verkligen något speciellt över sig. Har minsann kikat lite på din hemsida och är särskilt impad av kullens farmor. Där kan man snacka om mean look, nästan så jag blir rädd för henne ;-)) Pappa och mamma är inte precis fy skam de heller, men farmor…;-))
#12 Oh la la!!!!!

Läckerbitar! 
Jeg elsker spotter! Men venter spent på å se bilder av de sorte. Kanskje om du fotograferer de sorte med veldig lys bakgrunn,det blir lettere?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Åh vilken syster!!! vill ha! Är dom så lika som dom ser ut spottabarna? Ta gärna lite kort på deras ryggar - är nyfiken på hur mönster-färg är.
Du visar alltid upp vackra katter, dina småttingar är underbara.
Rithwa

Så skjønne babiser
Pernille.

Da kommer det bilde av Romanov, etter mye arbeid;-))
Det blir bussy sommer i Kragerø i år, Maxi venter babiser i slutten av Mai og disse 6 trollen til Foxy;-)) Wow neste år skal vi ha kull fri sommer;-))
Caroline

Han sorte gutten var virkelig flott
Men den lille sorte søstra finner du sikkert et kjempegodt kosehjem til. Det dukker som regel alltid opp en raring i hvert kull som er mest kosete og egner seg aller best til kos.Har en sånn en jeg også,men skal ikke kuppe tråden din.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Romanov är en riktig snygging!!

Wow! Romanov kan du ju skicka hit!