Blått efterlyses! :)
Nu har det visat sig att mina små bebbar nog är blå i alla fall, och inte bruna som jag först trodde. Så nu vill jag se en massa härliga bilder på blåmaskade siameser så jag vet vad jag har att se fram emot! 

Jag har tyvärr inga bilder att erbjuda dig… Jag har ju bara orientaler! Någon annan får göra en insats eller så får du titta i färggalleriet och gotta dig där!!
Vilken ålder vill du ha i?
Har flera på Bianca. Men de är inte alla i datorn just nu.
/Elisa

cut.jpg)
S*Vildbackens Bonne Louise
SIA a var

Åh vilka sötnosar! 
#2 Vilka åldrar som helst 
halvsyskonet luna ;)

.jpg)
Kalindas Betänksamma Bianca som bebis…
/Elisa

Så vakre de er alle sammen!
Er det ikke på tide vi får se flere bilder? Jeg sjekker mailboksen min hver dag 

Åh vad fina de är, tack för att ni ville dela med er av era bilder! 
#13 Jo, jag har varit lite dålig på att lägga upp bilder, men här kommer en som jag tog igår. Är dock bara lilla fröken som tittar in i kameran, mor och bror sover sött
www.siames.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=c00ffe8b-34d4-44d4-af47-bc8b42af10bf&Filename=Mysa1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors." />
www.siames.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=d309b71c-0db3-465c-a090-7b055a6d35c3&Filename=Myspys.jpg” cannot be displayed, because it contains errors." />
Oh vad stora och fina de har blivit dina småttingar! Lilla blåa fröken är verkligen suuupersöt…!
Vill se meeeeer bilder!
Så fine de er,hun lille blå var fullstendig bedårende.
Du må jo legge ut flere bilder,mange flere bilder 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#14 de er helt nydelige 

Kjempeflott lille frøkna har blitt! 
Håper på bilde av bror også når han ser i kameraet og ikke snur ryggen til 

Oh vad de vuxit! Underbart livsfarligt söta! 
#14 Den blå jenta var jo bare høyst sjarmerende 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Vilka fina bilder på blå kissar.
Mer!