Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1943 ggr
Mach1
0

Siames bilder

Hej! Har ni några fina siames bilder som ni vill dela med er av som förslag till tatuering. Det kan även vara foton.

Vore även kul att se andras, har för mig det funnits en liknande tråd…eller har jag drömtSkrattande

Liljekatten
0

Visst finns det andra trådar i ämnet. Här är länkarna:

http://siames.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=4c17e47c-98e8-482e-a963-81f30690b4a9 

http://siames.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=b6474767-cc8b-4681-a333-874e038916e4

Jag vill också tatuera in en siames, men letar fortfarande efter rätt bild.

ossilian
0

#1 Lite ot nu, men hur gör du för att söka upp gamla trådar? Sökfunktionen här funkar inte alls bra, i alla fall inte för mig…;-)

Liljekatten
0

#2 Jag skrev bara in tatuering i sökrutan och så kom dessa trådar upp.

ossilian
0

#3 Hm, det funkade för mig också jue. Kanske är det trådskapare det inte går att söka på.

Kattass
0

Här är ett foto som kanske kan fungera som förlaga, om du nu vill ha en sittande siames…

Kanske lite suddigt, men ändå mest konturerna du söker?

tuska
0

Aj Aj Aj   nu kom det en sån där fiiiin katt som tilltalar mej

Kattass
0

#6, Tror du gillat bilder av honom som jag presenterat här på forumet förr Glad. Det är min Xanthos, från S*Sandvretens.

tuska
0

ja han har blivit en riktig favorit, tänk om mina nya bebisar fick det utsendet

Mach1
0

#5 Men åååååså vacker, denne katt vill jag se mer av!Kyss

Caroline22
0

Nydelig katt!!

Caroline

Kattass
0

#9, okej, här är en bild till. Man ser inte hans blåa ögon, liknar mer svarta pepparkorn här. Glad

Kan någon hjälpa mig med att berätta hur jag krymper bilden när jag lagt in den i meddelandet?! Om jag drar i ena kanten byter hela bilden proportioner, och katten blir helt supersmal, eller tjock som en bulle. Har någon ett bra tips? Har testat att dra diagonalt ner från högra hörnet, men det blir ändå konstigt…

tuska
0

Vet du av att du har en sån stilig katt så det är inte klokt. han ser stark ut med  hundkoppel =)