Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1856 ggr
Rovardotters
0

Mazettibebisar födda 2008-03-24

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på några av mina bebisar som nu snart är tre veckor gamla. Från vänster: Ulvar, Uris, Umbra och U2.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=a4696ba8-6217-4aad-b105-6b3cc7afc16e&Filename=Ulvar, Uris, Umbra och U2 snart 3 v.jpg)r,

SacredSouls
0

Kyss For noen skjønninger.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

Gratulerar! Vilka delikata små praliner du har fått!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

TetraFelines
0

GRATTIS till bebisarna! Syster Tuttifrutti är så stolt över sin syster Mazetti. 

Hälsningar från ett soligt Skåne  Cool

ossilian
0

Stort grattis till vackra bebisar!

tuska
0

Jag va så nyfiken så jag har redan kollat småttingarna dina  på din H-sida många många gånger.

Rovardotters
0

Tack, tack allihop. #3 Mazetti hälsar tillbaka.

Caroline22
0

Grattis med nydelig babiser;-))

Caroline

AFamosa
0

Tack för titten på de fina små :-)

Louise

MalinL
0

De är jättefina bebisarKyss. Gillar namnen också.

karitzy
0

Grattis med enda flere vakre småSkrattande

Karitzy(。❤‿❤。)

Attacks
0

4 små,4 brunmaskede og flest hannkatt bebiser - stakkars stakkars degCool Dem var kjempeskjønne.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Rovardotters
0

#11 Jag tror att Ulvar kan vara blå. Då blir Maud (Blue Iam's) lycklig. Men ännu är det för tidigt att veta säkert. Här kommer en bild där man kan se öronfärgen lite bättre. Men visst är det synd om migSkrattandeändå.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=ef24be3a-4acf-49de-9811-f6f976dcb50a&Filename=Ulvar , Uris, Umbrabortvänd och U2 3 v.jpg)

Rithwa
0

Grattis till dina jättesöta kattbebbar

Rovardotters
0

Här kommer en till bild på Ulvar, jag är väldigt förtjust i hans uttryck (vill bara pussa på honom) och tycker att namnet passar honom: Ulvar United.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=38cf54c8-999c-4d44-9512-efdb027f4f7f&Filename=Ulvar 3 v.jpg)

Helenaf76
0

Grattis till de fina bebisarna! Kyss

tuska
0

Visst va Ulvar läcker….pussa på bara då blir det gossiga katter

SacredSouls
0

#14 Ulvar var herlig!!!Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

ullisen
0

Grattis till finfina ungar!

Mockfjardingen
0

Men herregud så söta! Ulvar passar till sitt namn och jag vill stjäla honom direkt! Jättefina kullar båda två!

HeidiK
0

KyssFor noen søtnoser

Avions
0

Oj vilka fina! Helt bedårande ju.Kyss

Himmeltinden
0

Nydelige småttinger…KyssKyss

Attacks
0

#12 Ja,nå så den ene mer blå ut. Har ikke hatt altfor mange blå,og er ikke så god på den fargen.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

MijmuPix
0

Vilket fantastiskt litet gäng! Så glada och pigga och gosiga de ser ut att vara! Grattis! Skrattande

[hakkapelitta]
0

Jag diggar namnen jag, härliga namn på U :D