Kajsas bebisar födda 2008-04-03
Här kommer några bilder på Kajsa med hennes små bebisar.

Upp på den farliga kanten till boet, oh vad det var ljust här…

Grattis till de fina bebisarna.
Grattis till söta siameser. Synd att det inte vart någon orienatl dock.

#3 Tack, man kan ju inte få allt som du vet. Jag är så lycklig att allt gick så bra med hennes första kull. Hon hade bara två ungar i magen men de var stora och starka och hon födde dem problemfritt OCH hon är en väldigt duktig mor, det är lycka det också. Men jag kanske skulle göra ett försök att para Victoria (tror att hon är tabby, inte säker än) med din nya hane, det skulle bli en väldigt spännande kombination och förhoppningsvis blir det då lite snygga spottade orientaler också…
Masse gratulasjoner til bebisene. Synes det er helt greit at det bare var siamesere jeg 

Mamma Kajsa var nydelig.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis de skjønne små! Ja, jeg tror også honan er tabby 
Karitzy(。❤‿❤。)
Grattis till den fina bebisarna! Hur var det nu, är det en hane och en hona, eller två honor?
Gratulerer så masse. Er også sikker på en er solid og en er tabby.En så det veldig tydlig på disse 2.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#5 Tack för det. Ja, jag har inget emot siameser förstås.
#6 och #8 Tack, ja jag hoppas på det.
#7 En hane: Victory Viper och en hona: Victoria Vouge. Jag tänkte nästan döpa henne till Victoria Secret men jag ville ha dubbelnamn på V eftersom detta är vår V-kull så det fick bli Vouge.
Häftiga namn 

Nämen, två ljuvliga siameser till ;-)) Grattis igen!
Hej
Ja det är skönt när allt går bra. Hoppas det fortsätter på samma vis.
Jasså min "Manne" lockar? hihi jag han saknar tjejer det är en faktum - och inte vill min dam här hemma löpa då inte.

# 12 Ja, det kunde ju vara kul att försöka göra spottar med en så bra mönstrad hane, det är ju inte ofta de finns fertila. Synd att hon inte löper din hona men det blir väl av när hon är redo.

Grattis till sötnosarna! 
Grattis till underbara siamesbebisar!!! Väntar spänt på fler bilder framöver!
Oj, vad du har mycket glädje där hemma nu! Gratulerar återigen!
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Flotte babiser;-)) Grattis!!
Caroline

Gratulerer med de fine bebisene til dere og Kajsa :)
Så fina!
Och en så vacker mamma katt!
Åh, grattis till små sockerbitar :D