Grattis till S*Coral Reef's Indiana!!!
Fick idag MMS på Idde sittandes i en dunig säng=) på utställningen i Stockholm, arrangerad av Birka och hon har blivit nomienrad!
Grattis marina och Idde!!!!

Grattis, vad roligt! Hoppas på fler framgångar.

Grattis!
Grattis
Rithwa

Grattis!!

vet inte hur det gick sen…men säger grattis ändå
Jättekul! Grattis! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Grattis grattis!!!

Grattis!
grattis!
Gratulerer så mye,det var gøy!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

sen blev hon slagen av nonimus (kommer inte ihåg) men det är en snygg oreintalkille
Förmodligen av Nonimonos Ignition, en svart liten orientalhane.

Hon blev visst nominerad idag också!!!! Och slagen i panelen av samma katt.

GRATTIS Marina gud vad roligt två NOM inte illa.
Mötte hon några katter om nomineringen då, så känns det ju lite mer som seger trots att hon inte kammade hem storkovan ;-)
Jag är dödligt nyfiken på fler resultat från igår och idag! :D

#11 Kanske Nonimono's? Säkert "den där Lina" som skall vara överallt o störa med sina fina katter- Fick just meddelande om att fräcka lilla lh orientalen Filimon "filsing" blivit slagen i panel av just en…en sån där nonimonos katt. Jag hörde aldrig att matte Madeleine slängde mobilen i väggen så hon tog det säkert med jämnmod…trots allt (!!)
men hon kanske fortfarande lever på förra helgens stora glädjeämne då hennes bali-flicka S*A´Famosa Oh´La la fick sin Int.ch titel klar i norge 
…Grattis ändå'ra Lina
Typiskt Lina att ställa ut katter som på köpet går och snuvar oss andra på BIS, hör du det Lina? 

#17. Nej Lina hör inte ….förmodligen fullt upptagen med att hissa sina spektakel till väders och lapa segerns sötma …

Grattis Marina!!!

Japp idag slog hon ut en oano kisse vet dock inte vilken.
Har ingen jättekoll mer än dom små sms jag får direkt från Marina.
#15 En nominering är en seger oavsett anser jag. Jag vet om katter som både fått sina cert dragna och inte blivit nominerade trots att dom varit själva och tom där domaren skickat hem en grupp utan att ta upp någon till nominering!

Grattis till lilltjejens nomineringar!
Ett jätte grattis till nomen.
Rithwa
Ja, det var inte så jag menade heller, att hon bara skulle fått den för att hon var ensam ;-)
Jag undrade mer av nyfikenhet - det är alltid kul att veta så mycket man bara får reda på :D

Grattis til Nom - kjempebra!
Karitzy(。❤‿❤。)
Jättegrattis!
Gratulerer så masse. Det er morro å få NOM med verdige motstandere.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Tack för alla gratulationer. Igår var Idde ensam i nomineringen och idag blev det en kamp mot snygga paddan S*Oano Lalaith. I panelen fanns förstås inget att göra mot supersnygga Ignition men det är helt OK. Jag är supernöjd mer helgen!
Det var egentligen meningen att jag skulle hämta Idde tidigare men nu kom hon inte hem förrän i tisdags kväll. Hade hon varit det minsta otrygg i stt nya hem hade jag så klart inte ställt ut henne redan denna helg. Men denna kaxiga lilla dam tar hela livet med ro. Hon var stencool och väldigt intresserad av allt som rörde sig. Däremellan låg hon och slaggade i sin nya rosa puffdröm med svandun. Jaja… jag har lätt för att dra iväg men den puffen var absolut klockren!
Det var roligt att träffa en massa nytt folk också!

Katarina visar hur man ska hålla en siamesprinsessa

Baggis gör sig bra i Iddes rosa puff med svandun. Idde gillar sällskapet.

Baggis blev EP igår och nominerad idag. Isa i hängmattan blev IC igår och fick cert idag. Och så lilla Idde då som fick Ex 1 och blev nominerad både igår och idag.

oj vilka fina bilder!!!! Grattis till alla kissarna!

Hänger på och Grattar jag med. Inte illa och också med tanke på att hon faktiskt är en variant.
förra utställningen hon var på blev hon väl domarens favorit av alla den domarens raser
Ja jag vet en gång bla. när en amerikansk domare dömde. 8 fertila honor kom upp för nominering och alla skickades tillbaka utan att gå vidare.. ups
då blev man lite nervös, men det slutade med Bis för min hane i stor konkurans så allt är inte så givet trots man är ensam, katterna skall uppfylla de poäng dvs. 97 som krävs för en nominering..
Än en gång Grattis till en underbar katt
Häls Farmor

Grattis igen, vilka härliga foton på tösen
Grattis!
Jag hade ju äran att se dina katter på plats även om jag lyckades missa din bur och Isa men Baggis, vilken snygging.
Jag höll på honom i panelen. Det såg ut att ligga en hel del jobb bakom den pälsen :-)
Och Idde, henne kan man ju inte låta bli att tycka om, så näpen och fin.
Hej på er
Jag antar att jag måste be om ursäkt för att jag råkade ställa ut Iggy denna helgen. ;-(
Men jag är så glad att jag har fött upp Iggy - Ibland lyckas man helt enkelt och det är en fröjd att visa upp honom. Men snart får han nog stryk av någon annan - vinnartider är alltid korta tider.
Tack alla ni som säger så fina ord om honom.
På tisdag ska han flytta ifrån mig och jag hoppas han kommer att få det toppen. Men var så lugna jag kan hämta upp honom och ta honom med på enmassa utställninger ändå;-)
#27 For et herlig bilde av Idde og Baggis i den rosa puffen. Den var jo kjempestilig og passet prinsessen perfekt.
#32 Stakkars deg
Lykke til med Iggy sin flytting,det må være vanskelig å selge en så vakker katt.Men man kan jo ikke ha alle hankatter selv heller.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis alla vinnare och alla andra också som ställde ut. Det var ett tag sedan jag ställde ut nu, skulle ha gjort det i helgen men med två små kullar och en Zilla som inte har blivit återställd efter sin senaste jättekull, en son till henne som blev såld till Simrishamn (och som skulle ha varit med), blev det inget av denna helg. Men det kan vara bra att göra en paus, blir nog bara mer kul när det blir av igen. Det låter dock väldigt skojigt när ni berättar och visar bilder. Återigen, grattis till er alla.

#32 Jag antar att jag måste be om ursäkt för att jag råkade ställa ut Iggy denna helgen. ;-(
ooops! det var verkligen menat som ett skämt -och till din stora fördel Lina! grattis igen :-))
Louise
#31 Baggis var i Norge förra helgen och eftersom han skulle dömas av Eva Porat så badade jag honom igen så det blev två bad på en vecka. Det gjorde susen. :)
#32 Iggy är verkligen bara så himla läcker!!! Helt klart en värdig vinnare. Jag är fortfarande så himla glad över min lilla tös och att hon är så cool och fin och tyckte att det var roligt på utställning.